Krise!!

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
kommer ikke inn på appen?!! Skikkelig frustrerende! Har både oppdatert og slettet appen.. men kommer bare opp at jeg ikke har tilgang/finner ikke brukeren min.. må liksom resette passordet og har gjort dette, men får fortsatt ikke tilgang. Har både prøvd med username og email. Kommer kun inn gjennom Internett.. Savner dere damer ❤

kommer ikke inn på appen?!! Skikkelig frustrerende! Har både oppdatert og slettet appen.. men kommer bare opp at jeg ikke har tilgang/finner ikke brukeren min.. må liksom resette passordet og har gjort dette, men får fortsatt ikke tilgang. Har både prøvd med username og email. Kommer kun inn gjennom Internett.. Savner dere damer [emoji173]
Appen var teit igår, og har vært enda mer kjip idag[emoji21][emoji21][emoji21][emoji21] Håper de får fiksa den snart

Så lei av å måtte logge inn hver eneste gang!! [emoji35]
Håper de får orden på appen når det blir hverdag igjen.

Så lei av å måtte logge inn hver eneste gang!! [emoji35]
Håper de får orden på appen når det blir hverdag igjen.
Håper jeg å[emoji23][emoji21] Er like før jeg boikotter den appen [emoji44][emoji44]

Enig! [emoji35]
Og skjult forum er borte fra appen idag, igår så jeg det sånn annahver gang jeg logga inn[emoji44][emoji44][emoji34][emoji34]

Har ikke søkt om tilgang der jeg [emoji14]
Men må jo ha skrevet 50 innlegg på assistert nå vil jeg tro [emoji28]
Ja d vil jeg tro[emoji38][emoji4] de 50 innleggene går kjapt de[emoji11]

samme problemet her :/ frustrerende, kommer opp varsel på tlf appen, men får ikke åpna og sett, eller logget inn.

Endelig kom jeg inn [emoji4]

Skriv mail til kundeservice, jeg gjorde det og nu funker alt igjen!

Back
Topp