Krise!

Jeg heier veldig på fryseeggene dine. ♥♥♥

Har dessverre ingen gode ord som hjelper med alle de vonde følelsene nå. :( :( :( Jeg er utrolig lei meg på dine vegne.

De var så veldig tydelige på at de hadde satt inn det beste egget på Ullevål. Og når det ikke funker har jeg lite tro på de som er dårligere enn det.

Tror den digitale ikke var langt unna å bli 1-2 i dag, men det hjelper jo ikke når det ikke er stigning. image.jpg

De var så veldig tydelige på at de hadde satt inn det beste egget på Ullevål. Og når det ikke funker har jeg lite tro på de som er dårligere enn det.

Tror den digitale ikke var langt unna å bli 1-2 i dag, men det hjelper jo ikke når det ikke er stigning. Vis vedlegget 136645

Ser ut som akkurat overgangen mellom "Ikke gravid" og "1-2" ja. :(

De fryser ikke ned de eggene de ikke har tro på. Og gang på gang så blir folk gravide på fryseforsøk - og da har klinikkene vanligvis valgt det beste egget til ferskforsøk. ♡ Det er absolutt ikke alt med eggene de kan se. Jeg håper på fryseeggene dine. ♥

Ser ut som akkurat overgangen mellom "Ikke gravid" og "1-2" ja. :(

De fryser ikke ned de eggene de ikke har tro på. Og gang på gang så blir folk gravide på fryseforsøk - og da har klinikkene vanligvis valgt det beste egget til ferskforsøk. ♡ Det er absolutt ikke alt med eggene de kan se. Jeg håper på fryseeggene dine. ♥

Joda. Skal gi eskimoene et forsøk. Men det er sikkert 100 år til Ullevål har kapasitet til det. (Er veldig negativ i dag altså )

Joda. Skal gi eskimoene et forsøk. Men det er sikkert 100 år til Ullevål har kapasitet til det. (Er veldig negativ i dag altså )

Det er derfor vi andre må tenke positivt for deg og håpe at det skal gå bra for deg om kort tid. ❤️ Jeg tror du må vente en syklus etter ferskforsøk kanskje, men de har nok plass til deg raskt skal du se. Du har jo egg klar i fryseren. ❤️❤️❤️

Du har lov til å være så grinete og negativ som du vil i dag du. Det har du all grunn til å være. Men: jeg har blitt gravid på mine to eskimoer som ikke var "gode nok" til ferskforsøk. De har sagt til meg at de kun fryser ned egg de synes er gode nok. I tillegg har ikke jeg opplevd treghet på Ullevål når jeg har ringt inn frys. Har fått kommet med på samme mens som jeg har ringt inn på. Så jeg har troa for deg. Ring inn når du er klar for det.

Så trist å lese :-(
Fikk bekreftet en SA igår så gikk ikke for oss heller denne gangen :-(

Dagene er fryktelig lange å tunge nå.
Håper at du blir gravid med fryseforsøk :-) ❤ Lykke til

Uff, så leit at det gikk sånn:-( Det hjelper kanskje ikke akkurat nå, men det at du ble gravid er et godt tegn på at dere kan lykkes igjen. Og jeg har veldig tro på fryseeggene dine. Som andre sier så fryser de kun ned egg de har tro på og jeg har selv en herlig fryseprins på 8 mnd som kun var todelt(som jeg ikke hadde noe tro på). God klem til deg❤️

Så trist å lese :-(
Fikk bekreftet en SA igår så gikk ikke for oss heller denne gangen :-(

Dagene er fryktelig lange å tunge nå.
Håper at du blir gravid med fryseforsøk :) ❤ Lykke til
Å nei, så trist! Det føles ekstra urettferdig når veien hit har vært så lang og vanskelig. Hvordan går det med deg i dag?

Uff, så leit at det gikk sånn:-( Det hjelper kanskje ikke akkurat nå, men det at du ble gravid er et godt tegn på at dere kan lykkes igjen. Og jeg har veldig tro på fryseeggene dine. Som andre sier så fryser de kun ned egg de har tro på og jeg har selv en herlig fryseprins på 8 mnd som kun var todelt(som jeg ikke hadde noe tro på). God klem til deg❤️

Ja, det har jo skjedd noe som har fått kroppen til å produsere hcg ihvertfall. Det er mange år siden sist, så det kan jo være en fordel til neste gang.

Så hærlig å høre om fryseprinsen din :-)

Dette var trist å lese Hvitveisen... Jeg vet ikke hva jeg skal si, men det er ikke vanskelig å forstå at det er utrolig tøft når sånne ting skjer... Sender deg gode tanker, og en god klem<3 Utrolig urettferdig...

Å nei, så trist! Det føles ekstra urettferdig når veien hit har vært så lang og vanskelig. Hvordan går det med deg i dag?

Ja, veien har vært lang for oss begge, men vi kan trøste oss med at vi sikkert blir gravide på neste forsøk også :-) for er nok ikke der problemet ligger.

Idag er det veldig tungt igjen egentlig, går veldig opp og ned :(
Men sånn blir det nok en stund. Er helt knust og fryktelig lei meg, men er på en måte likevel glad for at jeg ble gravid, blir lettere gravid neste gang har jeg hørt og velger å tro på :-)
Og har mistet to ganger nå så skal mye til for å miste flere sa de :-) og deg er bra :-)

Hvordan har du det idag ?❤

Ja, veien har vært lang for oss begge, men vi kan trøste oss med at vi sikkert blir gravide på neste forsøk også :) for er nok ikke der problemet ligger.

Idag er det veldig tungt igjen egentlig, går veldig opp og ned :(
Men sånn blir det nok en stund. Er helt knust og fryktelig lei meg, men er på en måte likevel glad for at jeg ble gravid, blir lettere gravid neste gang har jeg hørt og velger å tro på :)
Og har mistet to ganger nå så skal mye til for å miste flere sa de :) og deg er bra :)

Hvordan har du det idag ?❤
Hærlig at du er så positiv! :-) Vi må helt klart håpe på det beste for neste forsøk ja.

Jeg har det ganske tungt egentlig, selv om det er lettere i dag enn på fredag! Går bare å venter på mensen, føler livet er på vent igjen.

Hvordan går det med deg?

Hærlig at du er så positiv! :) Vi må helt klart håpe på det beste for neste forsøk ja.

Jeg har det ganske tungt egentlig, selv om det er lettere i dag enn på fredag! Går bare å venter på mensen, føler livet er på vent igjen.

Hvordan går det med deg?

Idag er alt lettere igjen :-) er igrunnen veldig sliten og tom kjenner jeg, alt dette har vært så tungt og altoppslukende og nå sitter jeg med ingenting.
Men gleder meg til å få starte opp igjen, og håper på det beste :-)

Back
Topp