Krise!

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Herregud!
Fikk ikke gravid på digital i dag! Var det bare en kjemisk da?

Fikk gravid 1-2 på tirsdag, og ikke gravid i dag. Tok den fordi jeg håpet på 2-3, også er jeg ikke gravid i det hele tatt!!!?

Strimmler fra Rugedag 8- 11
Digital Rugedag 11
Digital Rugedag 14
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Får da ikke håpe det! Ta en strimmeltest... Får da håpe det var noe galt med den digitale, eller at det var en veldig utvannet urin.?❤️❤️❤️ krysser for deg!

Hvordan ser billigstrimmel ut i dag?
Får da ikke håpe det! Ta en strimmeltest... Får da håpe det var noe galt med den digitale, eller at det var en veldig utvannet urin.?❤️❤️❤️ krysser for deg!

Har ikke flere strimmler, slo meg til ro med at jeg var gravid så jeg har ikke bestilt fler.

Den digitale ble tatt på morgenurin, og så ut til å virke helt fint.

Har ikke spotting en gang, men det er bare å stålsette seg for tr da.

Har ikke flere strimmler, slo meg til ro med at jeg var gravid så jeg har ikke bestilt fler.

Den digitale ble tatt på morgenurin, og så ut til å virke helt fint.

Har ikke spotting en gang, men det er bare å stålsette seg for tr da.
Slik skulle det ikke gå :( men du spotter ikke en gang? Kanskje et håp enda. Kanskje greit å ha en blodprøve for å se hvor mye HCG du har i kroppen.

Slik skulle det ikke gå :( men du spotter ikke en gang? Kanskje et håp enda. Kanskje greit å ha en blodprøve for å se hvor mye HCG du har i kroppen.

Nei, ikke sett antydning til spotting en gang. Har ømme pupper, murringer og kvalme som kommer og går. Så jeg har følt meg gravid. Føler meg gravid.

Må uansett ringe legen og be om sykemelding for i dag, så jeg kan jo spørre om blodprøve.

Jeg er så utrolig lei meg nå!

Nei og nei og nei. Så utrolig trasig, prøv å ta en ny test kanskje. Høres også veldig fornuftig ut å ta blodprøve. Du har jo alle symptomer. Håper det er den testen som tuller. Klem

Dette her var jo veldig rart da...Skjønner ikke no jeg. Men gå for blodprøve ja. Eneste som er helt sikkert. Sender deg en stooor klem. Å sitte sånn og ikke vite er helt forferdelig :(

Og forresten: hvis du bor i Oslo og fastlegen sender prøven til furst i dag, så kan du ringe furst i kveld for prøvesvar. Bare få legen til å skrive at du også kan få prøvesvar. I tillegg kan du få en sms kode for å sjekke elektronisk. For utålmodige sjeler kan det være greit.

Nei og nei:/ krysser fingrene for at det bare er feil med testen eller en annen naturlig grunn:/ håper du får komme til for å ta blodprøve idag.

God klem. Håper det ordner seg - og at testen er på villspor.

Tok en cb+ nå, streken er bare en skygge. Ingen vits å ta noen blodprøve, orker ingenting. For et slag i tryne.

Har mistanke om at den brå slutten av Lutinus har en finger med i spillet her. Men som de uten følelser ville sagt: da var det ikke liv laga.

image.jpg

Nå ble jeg så lei meg. Det er så ufattelig vondt når sånt skjer...Det finnes ingen ord som kan trøste dette. Du må bare gi deg selv tid til å være lei deg og føle akkurat det du vil føle. Sender en stor klem igjen ❤

Nei, så leit. Hadde selv kjemisk på mitt første forsøk og det var helt forferdelig. Det er ufattelig vondt å miste når man har ventet i så mange år. Det er liksom så hjerterått. Ta deg tid til å sørge, stor stor klem til deg og dine.

Uff, nei så leit Hvitveisen:( var ikke sånn dette skulle gå!vet ikke hva jeg skal si.. Stor klem til deg❤️

Uff, dette var ingen god tråd å logge seg på til :(! Skjønner at du mister alt av håp og tro nå og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive. Sender deg en stor klem. Det er akkurat dette som er så skummelt med tidlig testing. Fallet er enormt stort. Fryktelig lei meg på dine vegne :Heartred.

Så forferdelig trist. :( :( :( Du skulle jo ikke ha kjemisk. :( :(

Bare rop ut og alt du trenger. Jeg har hatt fire kjemiske og uansett hvor lite "liv laga" det var så er det jo helt grusomt når man ønsker seg dette mer enn noe annet. :(

Sender deg mange store klemmer ♥♥♥

Det må være hårfine skiller på de digitale.
Her er innmaten:

Øverst ettermiddag Rugedag 11
(gravid 1-2)
Nederst morgen Rugedag 14
(Ikke gravid)

image.jpg

image.jpg

Nå ble jeg så lei meg. Det er så ufattelig vondt når sånt skjer...Det finnes ingen ord som kan trøste dette. Du må bare gi deg selv tid til å være lei deg og føle akkurat det du vil føle. Sender en stor klem igjen ❤
Nei, så leit. Hadde selv kjemisk på mitt første forsøk og det var helt forferdelig. Det er ufattelig vondt å miste når man har ventet i så mange år. Det er liksom så hjerterått. Ta deg tid til å sørge, stor stor klem til deg og dine.
Uff, nei så leit Hvitveisen:( var ikke sånn dette skulle gå!vet ikke hva jeg skal si.. Stor klem til deg❤️
Uff, dette var ingen god tråd å logge seg på til :(! Skjønner at du mister alt av håp og tro nå og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive. Sender deg en stor klem. Det er akkurat dette som er så skummelt med tidlig testing. Fallet er enormt stort. Fryktelig lei meg på dine vegne :Heartred.
Så forferdelig trist. :( :( :( Du skulle jo ikke ha kjemisk. :( :(

Bare rop ut og alt du trenger. Jeg har hatt fire kjemiske og uansett hvor lite "liv laga" det var så er det jo helt grusomt når man ønsker seg dette mer enn noe annet. :(

Sender deg mange store klemmer ♥♥♥

Takk for gode klemmer! ❤️
Følelsen av sjokk, sorg og håpløshet er veldig vond. Hadde tenkt å fortelle familien den gode nyheten alle venter på i helgen.

Samtidig vet jeg at dette var første forsøk, og at sjansen for å lykkes var mindre enn å ikke lykkes.

Vi har også to på frys i samme strå, men jeg har null tro på dem akkurat nå.

Takk for gode klemmer! ❤️
Følelsen av sjokk, sorg og håpløshet er veldig vond. Hadde tenkt å fortelle familien den gode nyheten alle venter på i helgen.

Samtidig vet jeg at dette var første forsøk, og at sjansen for å lykkes var mindre enn å ikke lykkes.

Vi har også to på frys i samme strå, men jeg har null tro på dem akkurat nå.

Jeg heier veldig på fryseeggene dine. ♥♥♥

Har dessverre ingen gode ord som hjelper med alle de vonde følelsene nå. :( :( :( Jeg er utrolig lei meg på dine vegne.

Back
Topp