Krise!

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Herregud jeg får helt panikk snart. litt smålig stor kjole krise :P
Hvilken størrelse skal jeg velge. jeg har målt og kommer frem til at over brystene passer small og over rumpa passer medium så hvilken størrelse skal jeg velge til denne kjolen

Det ser jo ut som om at det er en ganske løs og luftig kjole så vurder small liksom fordi da passer den fint over brystene.
Men jeg blir så usikker og trenger litt råd :P

Tror jeg ville gått fåt iallefall medium.. Utrolig fin kjole!!!

Ville valgt M, og evt brukt en push-pupp-BH (kan være litt vanskelig å vite når brystene øker i størrelse, og om de ikke har blitt større innen kjoledagen din, så kan du jo ta en annen BH. Har de vokst - vel, så tar du en vanlig BH) ..;oD (ikke skrivefeil - ble push-pupp iløpet av lillesøsters barndom..;O) ).

hmm vanskelig å si, jeg har selv driti meg ut på det med str litt for mange ganger, tenker at det er bedre å ta en str større, men så viser det seg at det ikke funker så bra alltid. Kjipt hvis det blir sånne glipper ved puppene sånn at hvis du lener deg llitt frem eller no så synes alt du har under :/ jeg ville kanskje gått for small, men er jo selvfølgelig en sjangs å ta. For min del har det funka mye bedre enn de gangene jeg har gått for en str større...

ville nok gått for M..

Back
Topp