kineRSEN* Glad i forumet 23 Feb 2011 #1 Babyverden vil være nede imorgen fra 07.00 til kl 12.00! Kjenner abstinensene komme allerede[;)]
Fått sin egen Emily Gift med forumet 23 Feb 2011 #3 whaaat?? [:o] *planlegge å gjøre kjedelige ting som å... RYDDE [8|]* sukk [8D]
kineRSEN* Glad i forumet 23 Feb 2011 #4 ORIGINAL: @Gladiolen@ oh no! Kanskje eg MÅ rydde å vakse på den tiden då.... ja det er fare for at jeg faktisk får gjort litt husarbeid da altså[;)]
ORIGINAL: @Gladiolen@ oh no! Kanskje eg MÅ rydde å vakse på den tiden då.... ja det er fare for at jeg faktisk får gjort litt husarbeid da altså[;)]
Fått sin egen Emily Gift med forumet 23 Feb 2011 #5 noe sier meg at det blir rene hus til helgen! supert, da kan vi jo alle sitte her hele fredagen [:D][;)][:D][;)]
noe sier meg at det blir rene hus til helgen! supert, da kan vi jo alle sitte her hele fredagen [:D][;)][:D][;)]
Superlilje Elsker forumet Septemberlykke 2016 23 Feb 2011 #8 Oh no! Men da får jeg bare lese nettaviser mens jeg spiser frokost, og så trene etterpå og vips er klokken 12[:D][;)]
Oh no! Men da får jeg bare lese nettaviser mens jeg spiser frokost, og så trene etterpå og vips er klokken 12[:D][;)]
~Vimsa~ Forelsket i forumet Septemberbarna 2019 23 Feb 2011 #9 Da gidder jeg ikke å rydde mere i dag, sparer det til i morgen[8D]
kineRSEN* Glad i forumet 23 Feb 2011 #14 Hvis man går på den "hovedsiden"til alle forumene..der man kan velge forum om du skjønner hva jeg mener?[;)]
Hvis man går på den "hovedsiden"til alle forumene..der man kan velge forum om du skjønner hva jeg mener?[;)]
henriette25! Forumet er livet 23 Feb 2011 #15 hehe her å,kommer til å bli gal!!! må finne på noe tror jeg![8D]
L Lindalu Betatt av forumet 23 Feb 2011 #16 ORIGINAL: 1gangs lykke hehe.. godt jeg skal bort imorgen da!
P Pixiee Gift med forumet Januarlykke 2020 23 Feb 2011 #17 FACEBOOK JENTER[;)][;)][;)] aj will miss ju all i de timene jeg må leve uten dere [:)]
Marin*AronSinMamma* Gift med forumet 23 Feb 2011 #19 hihi[:D] tenkte det samma sjæl[8D] der beskjeden lyste rødt mot meg [:-][8|][X(][:(][8D][:D][;)]