krise!!!!

bips

Flørter med forumet
Er invitert hos min bror på juleaften og de har en sønn som har fått vannkopper! Vet ikke om jeg har hadt d?!? Er 30 uker på vei på juleaften.... hva skal jeg gjøre?
d e jo lillejuleaften i morgen... med tanke på å ringe jordmora!

Er d noen som vet hvor stor sjangse d er for å bli smittet og tørr jeg i såfall å ta den sjangsen?
Leste at ved smitte kan d fårekomme missdannelser.

Ring føden og hør med de, det er jo jordmødre der, og som sagt er det ikke sikkert han er smittefarlig, man er som regel bare det før sykdommen bryter ut.
Lykke til da[:)]

Har aldri hort at vannkopper kan være farlig for gravide.... trodde det heller gjaldt røde hunder....

Har hørt røde hunder jeg også.

hvis gutten har fått skorper på alle vannkoppene, at de ikke væsker, er det ingen fare. Men er det så farlig med tanke på misdannelser når du er kommet til uke 30..... Er ikke alt på gullet ferdig dannet da og de skal bare vokse?[8|]

http://www.lommelegen.no/art/art1368.asp Her finner du litt info.... Måtte sjekke det opp selv. Ble litt usikker

takk før masse svar!!!
gutten har nettopp fått vannkopper.. noen skorper men også nye blemmer med væske i... vet at rødehunder er super farlig men d er jeg vaksinert for... men mine foreldre kan ikke huske om jeg har hadt d...
får kanskje prøve i morgen tidlig å ringe rundt. KJIIPE GREIER!!!
.....vil også feire julaften.

Back
Topp