Chinchilla
Forumet er livet
Nå må det snart bli noe action her inne igjen altså- jeg begynner å venne meg til å henge på Generelt!!! HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chinchilla
Jepp- og jeg som trodde jeg skulle henge her for alltid, hehe. Men ja, i går var jeg inne et par ganger og sjekket her og da var det kun krangletråden som var oppdatert- da ble jeg litt deppa, så fortet meg ut igjen og inn på Generelt. BAD, BAD sign altså- jeg trives jo ikke der!!!!!!!!!!!!!!!!
Jepp- og jeg som trodde jeg skulle henge her for alltid, hehe. Men ja, i går var jeg inne et par ganger og sjekket her og da var det kun krangletråden som var oppdatert- da ble jeg litt deppa, så fortet meg ut igjen og inn på Generelt. BAD, BAD sign altså- jeg trives jo ikke der!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanskje det er så lite action fordi vi alle sitter på ræva og venter på at "noen" skal lage noen bra tråder, HAHAHAHHAHAA!!!!! Hmmmmmmm----- tankekors??[8D]