KRISE!!!!!!!!

Chinchilla

Forumet er livet
Nå må det snart bli noe action her inne igjen altså- jeg begynner å venne meg til å henge på Generelt!!! HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, ikke sant?! I det siste har jeg gått inn hit først, lest 2 innlegg i HDLDMDS-tråden og så gått videre til Generelt. Som om det er helt naturlig liksom[8D][8|] 

Er så vidt innom å sjekker om det har skjedd noe nytt her, men nå har samme tråden vært på framsida vår i flere dager...

Det er IKKE normalt!!!

Men det er vel hverdagen som har innhenta oss alle sammen.
Merker at det er lite tid til overs nå.

Jobb, middag, lekser,fritidsaktiviteter, kvelds og legging.
Går i ett..

har merket det selv... men jeg henger ikke på generelt dA :p
jeg logger bare ut igjn , er litt trist ... men tror nok hverdagen går for fullt hos alle

Jepp- og jeg som trodde jeg skulle henge her for alltid, hehe. Men ja, i går var jeg inne et par ganger og sjekket her og da var det kun krangletråden som var oppdatert- da ble jeg litt deppa, så fortet meg ut igjen og inn på Generelt. BAD, BAD sign altså- jeg trives jo ikke der!!!!!!!!!!!!!!!!

Er mer på Generelt jeg også[;)] Bare å finne på nye temaer og tråder og slenge inn her da..hehe[:D]
Hadde jo vært gøy med litt bildetråder feks? Evt noen avstemminger? hihi, alt for å lage liv[8D][:D]

Er nok en av de som slenger meg mere og mere inne på generelt ja![&o]
*im a bad, bad girl!*

ORIGINAL: Chinchilla

Jepp- og jeg som trodde jeg skulle henge her for alltid, hehe. Men ja, i går var jeg inne et par ganger og sjekket her og da var det kun krangletråden som var oppdatert- da ble jeg litt deppa, så fortet meg ut igjen og inn på Generelt. BAD, BAD sign altså- jeg trives jo ikke der!!!!!!!!!!!!!!!!

[:D][:D]Du er så søøøøt![:D][:D]

Visste ikke at det var krangling her inne jeg, da hadde jeg sikkert hengt her MYE mer, trenger litt action!![8D][&:] Hmm.. neida![;)] Det blir desverre altfor sjeldent at jeg er her inne nå, på jobben har jeg ikke lov[8|] og hjemme har jeg ikke tid (+at mac'en er ødelagt[:(]). Men i dag har vi tilvenning i bhg[:)][;)]

Tror faktisk jeg ikke er BV-avhengig lengre..[:o] har ikke vært inne på generelt heller..

Jeg også ramler innpå generell titt og ofte[8|]

no offense altså.. men er lite action her.. [8D] 

Kanskje det er så lite action fordi vi alle sitter på ræva og venter på at "noen" skal lage noen bra tråder, HAHAHAHHAHAA!!!!! Hmmmmmmm----- tankekors??[8D]

Jeg lager kansje snart noe action! [>:]

Kanskje det er så lite action fordi vi alle sitter på ræva og venter på at "noen" skal lage noen bra tråder, HAHAHAHHAHAA!!!!! Hmmmmmmm----- tankekors??[8D]

haha.. men vi kjenner hverandre så godt tenker jeg at vi har snakka om dt meste[8D]

Back
Topp