Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har faatt avslag paa barnehageplass[&:]
saa ka gjor man naa?
huff tenke tenke[:(]
flere som har faatt avslag?
ringte aa snakka med opptakskontoret
men ho va mest ivrig aa fortelle at
alle fodt for 1 sept hadde de klart aa gi plass
vanskelig aa faa dagmamma ogsaa,men maa prove[:)]
har ikke plass til aa vere dagmamma selv[:(]
men ska gruble litt til...
fixe seg vel paa ett vis,maa jo d[;)]
Å så utrolig kjipt da. Jeg fikk plass under en uke etter jeg hadde søkt...
Men jeg ville desverre ikke anbefalt dagmamma. Har hatt to forskjellige til Jonas,og va IKKE fornøyd.. Hadde han til dagmamma fra han var 8 mnd til 1,5 år[:o] da jeg gikk på skole...
Hadde vært så enkelt så skulle du fått plassen vi har krav på, siden vi ikek skal benytte oss av den. Er så teit...så hvis vi hadde søkt, siden Zimile er født før 1. sep - ja da hadde de plutselig hatt plass [>:]
Håper et ordner seg for dere!
huff..har heller ikke fått plass,men snille gumora som er arbeidsledig,har sagt hun vil være dagmamma[:D][:D][:D][:D]
hadde dagmamma til eldste fra han var 9 mnd til han var 3 år,men hun er sluttet nå.
verdens mest fantastiske menneske synes jeg[:)]men å være skeptisk er bare sunt.
det går jo i alle fall ann å anke[&:]
er noe skikkelig dritt den regelen der altså![:'(]
fikk selv bhg plass i den barnehagen jeg hadde på førsteplass..... men tror mye av det kommer av at jeg hadde ett vikariat der før jeg fikk Aron Elias....
Kommer til å takke ja til den plassen,men har mest lyst til å være hjemme ett år til jeg da.... meeen tiden får vise.....
ja kjipe greier[&:]
satt aa prata litt med mamma om dette,
slapp av sier hun d ordner seg[:)]
ska passe hvis vi ikke faar plass for aug[:)]
kjempeletta,men vet at d ikke kan bli over veldi lang tid,
da pappa e mye syk,og jeg syns hun har nok aa henge fingrene i...
Så utrolig surt da.....
Har snakket med opptakskontoret her jeg bor (i Volda), og de sa at veldig få som er født etter 1.sept har fått plass.... Har ikke sendt ut svar ennå da...
heldigvis har jeg fått full plass til han i Sula kommune der jeg jobber. Det som er kjipt er at da må jeg ha han med i bilen hver dag.... Litt over en time hver vei, og ekle veier som er litt utsatt for ras[&:]
Men har ihvertfall plass, så skal vel egentlig ikke klage....