Krigen

Godt spørsmål. Jeg også lurer. Må vi melde oss på eller?

Tror påmeldingsfristen gikk ut i går eller i dag :-)

Helt øverst ligger det ett innlegg om gruppekrigen, fristen gikk ut i dag klokken 10:00, ingen fra mai meldte seg på - ihvertfall ikke på den siden vi skulle :-)

Syns det blir så usannsynlig mange ufornuftige emner så fint for meg:) syns det er litt teit jeg.....:p

Jeg synes også at det er litt deilig å ikke å være med denne gangen. Spesielt siden vi er i "vår-mnd" hvor vi har veldig mye annet å tenke på;)

Hadde ikkje noe lyst denne gangen eg heller.. nok å gjøre og vet jo aldri kortid eg føder.. er jo her inne både dag og natt, men greit å ikkje føle at eg MÅ skrive hele tiden ;)

Blir ingen krig for min del,innom å skravler når jeg har tid,men første prioritet no er familien og Hailey-Ellyana:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Er vi egentlig med på krigen nå??

Hei! Det var ingen som meldte seg på fra mai, så da ble det ingen deltakelse i krigen for maijentene denne gang.

Dere som har født får kose dere med de små søte, dere andre får ha lykke til :) Det kommer nok helt sikkert nye kriger og nye muligheter til å bli med senere, når dere ikke er midt i deres måned :)

Hei! Det var ingen som meldte seg på fra mai, så da ble det ingen deltakelse i krigen for maijentene denne gang.

Dere som har født får kose dere med de små søte, dere andre får ha lykke til :) Det kommer nok helt sikkert nye kriger og nye muligheter til å bli med senere, når dere ikke er midt i deres måned :)
Syns det var kjekt (sjøl om eg ikkje vant) når dere hadde et hemmelig tidspunkt der den som skravlet mest vant.. og noen ting til dere hadde.. men siden eg ikkje vant husker eg ikkje ka det var.. :p var vel på slutten av fjor året?:)

Blir ingen krig for min del,innom å skravler når jeg har tid,men første prioritet no er familien og Hailey-Ellyana:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Off topic: Besnik!! For et fantastisk navn jenta du endte opp med! Husket du snakket om Hailey, men visste ikke Ellyana! Nydelig!

-- tasting fra mobil --

Back
Topp