Krible, krible...

Livets små under

Forelsket i forumet
Først av alt: GODT NYTT ÅR, alle sammen :)

Vi er i gang med oppussing, og i den forbindelse har jeg brukt denne morgenen på å gå gjennom babyklær fra mine to små. Jeg har en gutt og en jente, så det blir litt å sortere. Jeg tar vare på en del og så gir jeg bort resten. Nå har det og blitt en liten del som skal vaskes og strykes til babyen i magen. Har en del hvitt, grått, beige og lysegult, og det passer jo til begge kjønn. Kjenner det kribler litt ekstra etter å vite om det er gutt eller jente i magen nå. Denne gangen tenkte jeg kanskje vi ikke skulle vite, men etter å ha gått gjennom klærne kjenner jeg det kribler litt ekstra etter å vite.

Ønsker dere å vite kjønnet?

åå, så koselig å sortere babytøy! :D
Skjønner godt at det kribler etter å vite ja!!
Vi klarer ikke helt å bestemme oss om vi vil vite...
Har jo en gutt fra før... så om det skulle bli jente er det kanskje litt som burde kjøpes inn.

Vi har en gutt på 16 mnd, som vi viste kjønnet på. Denne gangen tenker vi å gå for en "suprise"....Har to venniner som fortalte om når de gjorde det, og hvor koselig det var..Så vi fikk lyst å prøve:) Nå er mannen helt bestemt på det, men jeg enda sier sånn..skal ikke vite, HVIS jeg klarer å la vær.... Men jeg skal jo klare det da:) Blir spennende:)

lillechille skrev:
Vi har en gutt på 16 mnd, som vi viste kjønnet på. Denne gangen tenker vi å gå for en "suprise"....Har to venniner som fortalte om når de gjorde det, og hvor koselig det var..Så vi fikk lyst å prøve:) Nå er mannen helt bestemt på det, men jeg enda sier sånn..skal ikke vite, HVIS jeg klarer å la vær.... Men jeg skal jo klare det da:) Blir spennende:)

Ja, det er kjempespennende!
Jeg vurderer å spørre JM om hun kan skrive kjønnet på en lapp (dersom hun ser det da) og så får vi velge å se det om vi ikke greier å vente :p

Vi har lyst å vite det ja :) Gleder oss kjempe mye til å få vite det :) Håper bare vi får vite det da

Vi vil også vite det. Litt fordi vi er nysgjerrige og litt av praktiske årsaker. Det er jo greit å handle inn til babyen kommer, og ha de rette fargene, føler vi :)

Jeg har ikke sjans til å vente, hehe ;) Og så føler jeg at jeg får et nærere forhold til babyen min...hehe...men det er jo hvordan jeg føler det! Følte det var spesielt å kunne kalle nurket lillegutt når jeg gikk med storebror, og så var det koselig å kjøpe inn fine gutteklær!
Denne gangen er jeg veldig spent på om det er en jente da...hehe, hadde vært stas med en av hver :) Men aller mest ønsker jeg meg en frisk og fin baby

Vi vil ikke vite denne gangen. Gleder meg til å ligge på føden uten å vite hva som kommer ut :) sist visste vi det, men da hadde jeg et stort ønske om hvilket kjønn det skulle være. Denne gangen er det akkurat det samme siden jeg fikk det jeg ville sist :)

jeg må vite ;) alt for nysgjerrig

Vi skal ikke vite kjønn, dette er vårt første barn..:) Ble så rørt da svigerinna mi fortalte om da deres barn ble født, og deres opplevelse av å ikke vite kjønnet...Så da ble jeg sikker i min sak:) Glade blir vi nå uten tvil alle sammen i alle fall, enten vi vet eller ei:)

Gleder meg til å gå gjennom babyklærne selv  Skulle helst visst hvilket kjønn det var for leeeenge siden, skal bli så stas å finne ut av det her!

Livets små under skrev:

lillechille skrev:

Ja, det er kjempespennende!
Jeg vurderer å spørre JM om hun kan skrive kjønnet på en lapp (dersom hun ser det da) og så får vi velge å se det om vi ikke greier å vente :p

HAHA! Det var lurt, må kansje stjele den ideen:)

Så koselig da! Gleder meg til å gå gjennom babyklærne etter storebror jeg også! Vi vil gjerne vite kjønn dersom det er mulig å se. Syns fødselen i seg selv er spennende nok selv om jeg vet kjønn. Dessuten er det så mye lettere å planlegge og jeg får ett helt annet forhold til de i magen ved å kunne kalle de for han/henne

God nytt år!!

Skjønner godt at det kribler litt når du går igjennom klær. Har ennå ikke kommer der helt ennå, men gleder meg til å evt gå igjennom det lille jeg har. Har ikke så mye etter jenta mi, da vi ikke hadde lagringsplass, og at min sambo ikke skulle ha flere barn.
Vi vil vite, meeen hvis de ikke ser det på ul, så gjør det heller ikke noe. Har lyst og ikke lyst til å vite det hvis dere skjønner hva jeg mener.

Ja vi skal vite kjønnet.
Håper de kan se det på ordinær UL på tirsdag :D

Me hadde lyst å vite det med mini, men dei kunne ikkje se det på ul så me viste ikkje kjønn sist. Så denne gangen har me lyst å vite, viss de kan se det denne gangen.
Moro og se gjennom babyklede, har gitt vekk masse, men har mye igjenn!=)

Back
Topp