Så fint så mange kose seg max nå i julen, fortsett med det
Jeg kjenner jeg ikke har ork til å lese alle som koser seg sånn
Nå skal det sies at min lille har akkurat blitt 3 år og har vært illsint siden julaften kveld ettersom hun kjeder seg helt enormt, blitt veldig vant til at det skjer noe hele tiden i barnehagen og alltid et barn eller ti å leke med så når mamma ikke vil leke i 12 timer i strekk blir det meget dårlig stemning
Jeg merker det er noe helt annet å skulle aktivisere og glede henne i år enn de to andre årene som har vært, uansett hvor mye vi fant på både inne og ute. Det ble levering i barnehagen i dag Hun er hjemme i 4 dager til etter nyttår så i dag var det godt med en pause for mamma og en aktiv og fin dag med masse lek for lille.
Selv om jeg skrev at det er mindre krevende å ha barn hjemme i ferien fordi det er mindre stressende betyr det ikke at vi koser oss hele tiden eller at jeg ikke er sliten. Ingen mammaer klarer å leke i 12 timer i strekk! Nå har vi 3 små så de har selskap i hverandre. Vi har også laget lekeavtaler med andre barn, og foreldre, fra barnehagen i ferien på den måten blir det litt sosialt for store og små.