kreta, Rethymnon (Missiria)

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Noen som har vært der? eventuelt som skal dit?

Noen som vil dele erfaringer?

Skal dit i slutten av juli og lurte litt på hvordan det er der. Om det er noen spesielle plasser man burde dra til osv.

Så bra å høre da. Gleder meg til å reise, skal reise i lag med svigersene så da får vi litt fritid fra Amalie også så vi kan ta oss en tur ut.

Noen spesielle uteplasser og spiseplasser du vil anbefale?

har ikke vært der,men hvis dere skal rundt på øyen å se,så ville jeg reist til ellafonissi. en herlig og langgrunn strand....med rosa sand....

Var i Hersonissoss jeg. Vært der 2 ganger. Nydelig sted!
ikke så langt fra dit du skal[:D] Kreta er en kjempe fin ferie plass!

God tur! [:D][:D]

( Få med dere tur til Spinalonga om dere kan. Øya der spedalske bodde.... Og bading i det reneste vannet i havet, utrolig blått og nydelig!)

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

har ikke vært der,men hvis dere skal rundt på øyen å se,så ville jeg reist til ellafonissi. en herlig og langgrunn strand....med rosa sand....
ÅÅÅÅ herlighet for en nydelig plass[:)] vil tilbake !! var der i fjor [:)]

Et helt supert sted, har vært der to ganger og vil gjerne igjen flere ganger[:D]
Anbefaler også ellafonissi, og om dere vurderer dagsutflukt uten unge, så er samariaravinen helt utrolig!!!!!!!

Rethymnon er bare konge bra[:D] Jeg var reiseleder der for noen år siden! Mener Misiria ligger en plass i nærheten av der vi bodde. Om du går opp på hovedveien(Ikke strand promenaden) finner du verdens herligste resturant... Mike og Nathalie som driver den. Hmmm, nå står det helt stille med navnet... Skal finne det, så sender jeg det til deg. Ellers så har Pagliaccio verdens beste pizza! Ligger på strandpromisen. Inne i gamlebyen ligger en resturant som jeg heller ikke husker navnet på, men de har en helt nydelig kylling i estragon saus.... Namenam...
Elafonissi er kanonflott... Knossos palasset er verdt å se, men kan bli veldig folksomt og varmt der....
Gled deg!
Kreta er nydelig!

Var på Rethymnon i 2005, og der var det åååååh!! hehe...
Utrolig bra plass...
Gamlebyen var sjarmerende, og hadde mange kriker og kroker med butikker, stranden var bra, og det var mange barer og restauranter langs strandpromenaden [:)]

Vil tilbake dit, jeg...

Nå husker jeg hva resturanten til Mike og Nathalie heter: Klimantaria[:D] På hovedveien ovenfor Missiria...

Back
Topp