Kreta- Agia Marina

ORIGINAL: Puz82

ORIGINAL: Magica81

Ok. Takk for kjempegode tips [:D]

Bare hyggelig å kunne hjelpe for en gangs skyld... bare spørr vist du kommer på noe mere!
Så håper jeg dere får en kjempefin tur =)

Takk, det skal jeg gjøre[:D]

Vi har vært der og ELSKER den plassen. Har også vært på det hotellet. Ikke uten grunn vi har hus der og skal gifte oss der i sommer :-)) 

ORIGINAL: bloomen

Vi har vært der og ELSKER den plassen. Har også vært på det hotellet. Ikke uten grunn vi har hus der og skal gifte oss der i sommer :-)) 

Høres jo veldig bra ut [:D]
Må være fantastisk å skulle gifte seg i syden [:D]

Hotellet dere skal på er et veldig familievennlig hotell og kort avstand til alt. Stranden gorgonna rett neden for hotellet er kjempe koselig med flott strandbar med god mat :-) Skal dere søke mer liv så spaserer dere bare til platanias, det tar 10 min. Når skal dere reise i mai? Vi skal også dit i mai, gleeeder meg [:)]

Hørtes herlig ut da!
Hvor skal dere ha bryllupet da?

Er det noen som har vært der og kan fortelle meg litt om plassen?
Har bestillt tur dit i mai og skal bo på et hotell som heter Atrion[:D]  Gleder oss masse[:D]

Vi skal faktisk på akkurat sammen plassen, men ikke før i juni [:)] vi er også spente og gleder oss masse!

ORIGINAL: Puz82

Hørtes herlig ut da!
Hvor skal dere ha bryllupet da?

Vi skal gifte oss i en kirke høyt på fjellet på en plass som heter Tavrontitis. Det er ca 10 min i bil fra Agia Marina. Åsså skal festen holdes nede ved stranden :-)) Skal bli så kjekt!!

Hotellet dere skal på er et veldig familievennlig hotell og kort avstand til alt. Stranden gorgonna rett neden for hotellet er kjempe koselig med flott strandbar med god mat :-) Skal dere søke mer liv så spaserer dere bare til platanias, det tar 10 min. Når skal dere reise i mai? Vi skal også dit i mai, gleeeder meg [:)]

Vi reiser 8 mai og skal være der i 2 uker[:D]  Er så spent på plassen og ikke minst hvordan det blir å reise med barn...

Back
Topp