Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sunkissed©
Har ikke vært der, men det hørtes deilig ut! Ser at hotellet ligger på 11 plass av 88 hotell i det området så det lover jo bra!! :)
ORIGINAL: Magica81
ORIGINAL: Miline
Jeg var der i august [:)]
Hva syns du om plassen? Var det fint?
Jeg var der i august [:)]
Hva syns du om plassen? Var det fint?
Fint var det der, men jeg ble ikke sånn kjempe positvt overrasket egentlig. Men jeg falt liksom ikke for Kreta i det hele tatt.
Det var stille og rolig der, men kort å gå til Platanias og der var det litt flere butikker.
Og bussen gikk til Chania så der var vi noen ganger.
Men fine og barnevenlige resturanter. Det ligger en resturant mellom noen småbutikker ned mot stranden.
Husker ikke helt hva den heter, men iallefall det første man ser når man kommer inn på resturanten er et lekeområdet.
Der jobbet det en greker som har bodd i norge. Han kjente hun dama som har skrevet pulverheksa bøkene, så vi utlevert masse norske barne og ungdomsbøker som barna kunne se i mens vi ventet på maten [:D]
Utrolig koselig resturant, god mat og flott service [:)]
Jeg anbefaler virkerlig en dagstur til Elafonissi [:D]
Det er den fineste stranden jeg har vært på... Og det gikk helt greit å ha med barn dit [:)]
Mange plasser var stranden helt rosa *nydelig* [:D]
ORIGINAL: Puz82
Der har jeg vært di 2 gangene jeg har vært i syden! Var på det hotellet også!!! Så har vært der både med og uten barn.
Nå har jo jeg ikke så mye å sammenligne det med da, men vi synes det var veldig greit der vi.
Og som sagt ovenfor så er Elafonissi stranda noe man burde få med seg =)
Der har jeg vært di 2 gangene jeg har vært i syden! Var på det hotellet også!!! Så har vært der både med og uten barn.
Nå har jo jeg ikke så mye å sammenligne det med da, men vi synes det var veldig greit der vi.
Fikk dere lånt seng og høgstol på hotellet?
Fikk dere lånt seng og høgstol på hotellet?
Kun seng, mulig di hadde stol også men det kosta iallefal. kosta egentlig for senga også, men vi slapp unna ;P Vi hadde med oss en sånn sack`n seat som vi festa på ene stolen bare
Det hørtes jo kjempekjekt ut [:)]
Vet ikke hvor vi får rom. Kansje jeg må ringe reisebyrådet og legge inn ønske om rom på bakkenivå.
Skal bare ha med en trille og den er lett heldigvis.
ORIGINAL: Sunkissed©
Marianne1: http://www.tripadvisor.com/ !! Verdens beste side :D Masse anmeldelser av hotell og aktviteter! Vi går alltid ut i fra den når vi reiser for å finne de beste hotellene annmeldt av vanlig reisende! :)