Kreta- Agia Marina

Magica81

Glad i forumet
Er det noen som har vært der og kan fortelle meg litt om plassen?
Har bestillt tur dit i mai og skal bo på et hotell som heter Atrion[:D]  Gleder oss masse[:D]

Ja, ser kjempeflott ut[:D]
Kan nesten ikke vente til mai [8D]

ORIGINAL: Sunkissed©

Har ikke vært der, men det hørtes deilig ut! Ser at hotellet ligger på 11 plass av 88 hotell i det området så det lover jo bra!! :)

Hvilken liste er det? Aldri sett en sånn rangering. Spennende å se! :D

Fint området forresten. Vært der 4-5 ganger, men det begynner å bli noen år siden nå.

ORIGINAL: Miline

Jeg var der i august [:)] 

Hva syns du om plassen? Var det fint? 

ORIGINAL: Magica81

Fint var det der, men jeg ble ikke sånn kjempe positvt overrasket egentlig. Men jeg falt liksom ikke for Kreta i det hele tatt.

Det var stille og rolig der, men kort å gå til Platanias og der var det litt flere butikker.
Og bussen gikk til Chania så der var vi noen ganger.

Men fine og barnevenlige resturanter. Det ligger en resturant mellom noen småbutikker ned mot stranden.
Husker ikke helt hva den heter, men iallefall det første man ser når man kommer inn på resturanten er et lekeområdet.

Der jobbet det en greker som har bodd i norge. Han kjente hun dama som har skrevet pulverheksa bøkene, så vi utlevert masse norske barne og ungdomsbøker som barna kunne se i mens vi ventet på maten [:D]
Utrolig koselig resturant, god mat og flott service [:)]

Fint var det der, men jeg ble ikke sånn kjempe positvt overrasket egentlig. Men jeg falt liksom ikke for Kreta i det hele tatt.

Det var stille og rolig der, men kort å gå til Platanias og der var det litt flere butikker.
Og bussen gikk til Chania så der var vi noen ganger.

Men fine og barnevenlige resturanter. Det ligger en resturant mellom noen småbutikker ned mot stranden.
Husker ikke helt hva den heter, men iallefall det første man ser når man kommer inn på resturanten er et lekeområdet.

Der jobbet det en greker som har bodd i norge. Han kjente hun dama som har skrevet pulverheksa bøkene, så vi utlevert masse norske barne og ungdomsbøker som barna kunne se i mens vi ventet på maten [:D]
Utrolig koselig resturant, god mat og flott service [:)]

Høres jo bra ut at de har restauranter med lekeområde [:)]
Har ikke vært så mange plasser i syden..
Vært på Rhodos (Stortrivdes), Romania (var helt greit) og Tyrkia (likte meg absolutt ikke der.)

Jeg anbefaler virkerlig en dagstur til Elafonissi [:D]
Det er den fineste stranden jeg har vært på... Og det gikk helt greit å ha med barn dit [:)]

Mange plasser var stranden helt rosa *nydelig* [:D] 

Jeg anbefaler virkerlig en dagstur til Elafonissi [:D]
Det er den fineste stranden jeg har vært på... Og det gikk helt greit å ha med barn dit [:)]

Mange plasser var stranden helt rosa *nydelig* [:D] 

Så helt utrolig flott ut [:D]  Må se om vi får tatt oss en tur [8D]

Der har jeg vært di 2 gangene jeg har vært i syden! Var på det hotellet også!!! Så har vært der både med og uten barn.

Nå har jo jeg ikke så mye å sammenligne det med da, men vi synes det var veldig greit der vi.
Og som sagt ovenfor så er Elafonissi stranda noe man burde få med seg =)

ORIGINAL: Puz82

Der har jeg vært di 2 gangene jeg har vært i syden! Var på det hotellet også!!! Så har vært der både med og uten barn.

Nå har jo jeg ikke så mye å sammenligne det med da, men vi synes det var veldig greit der vi.

Fikk dere lånt seng og høgstol på hotellet?

Kun seng, mulig di hadde stol også men det kosta iallefal. kosta egentlig for senga også, men vi slapp unna ;P Vi hadde med oss en sånn sack`n seat som vi festa på ene stolen bare

Kun seng, mulig di hadde stol også men det kosta iallefal. kosta egentlig for senga også, men vi slapp unna ;P Vi hadde med oss en sånn sack`n seat som vi festa på ene stolen bare

Det var jo kjekt [;)]   Vurderer å kjøpe en sånn sack n seat for å ha med. Var sengen de hadde bra?

Di solgte di til 129,- i den taxfree katalogen man kan bestilli i før man reiser. Funka veldig bra, også har di barne stoler på di aller fleste resturantene, di er generelt veldig glad i barn så man får veldig bra service med di små =)

Har dere bestilt rom på bakke nivå?  Anbefaler at dere har med vogn som er lett å bære da man må opp å ned ei trapp for å komme til rommene og bassenget. ellers er det en del trapper(små trapper med 1-3 trinn) inne i selve hotellet der leilighetene ligger, men her er det sånne ramper. Så så lenge dere er på bakke nivå er det ikke nå problem..

Sengene var av den gamle sorten, store og tunge... Men litja sov godt hun[:)]

Det hørtes jo kjempekjekt ut [:)]
Vet ikke hvor vi får rom. Kansje jeg må ringe reisebyrådet og legge inn ønske om rom på bakkenivå.
Skal bare ha med en trille og den er lett heldigvis.

Det hørtes jo kjempekjekt ut [:)]
Vet ikke hvor vi får rom. Kansje jeg må ringe reisebyrådet og legge inn ønske om rom på bakkenivå.
Skal bare ha med en trille og den er lett heldigvis.

Æ villa ha gjort det, for den e ganske lang å tung dem trappan opp i etg.
Vi har som sagt vært der 2 ganga og pappa og dama har også vært der flere ganga. å vi har funne ut at di resturantan som ligg oppover i den gata der hotellet e e dem som e best. ligg nån ganske langt oppi der. ungå dem der det e bilde av menyen utafor[8D]

Ok. Takk for kjempegode tips [:D]

Ok. Takk for kjempegode tips [:D]

Bare hyggelig å kunne hjelpe for en gangs skyld... bare spørr vist du kommer på noe mere!
Så håper jeg dere får en kjempefin tur =)

ORIGINAL: Sunkissed©

Marianne1: http://www.tripadvisor.com/ !! Verdens beste side :D Masse anmeldelser av hotell og aktviteter! Vi går alltid ut i fra den når vi reiser for å finne de beste hotellene annmeldt av vanlig reisende! :)

Takk! Den siden må jeg sjekke ut! :D

Back
Topp