kresen hund

Hva er det lengste han har gått uten mat da? Altså overhode uten å spise noen ting?

En annen ting.. napper du ørene hans? Visste ikke at man måtte det jeg.. men venninnen min sa i fra til meg her om dagen.. hvis ikke så får de fort ørebetennelse,... bare et tips.. om du ikke allerede har begynt;)

mammatileijente skrev:
Hva er det lengste han har gått uten mat da? Altså overhode uten å spise noen ting?

En annen ting.. napper du ørene hans? Visste ikke at man måtte det jeg.. men venninnen min sa i fra til meg her om dagen.. hvis ikke så får de fort ørebetennelse,... bare et tips.. om du ikke allerede har begynt;)

i 3 dager uten å få tilbud om annet enn tørrfor som jeg har fjernet med engang hvis han ikke har spist. så har han fått tilbud om tørrfor igjen ved neste måltid. ikke har han fått tilbud om noe annet da eller utenom vann da såklart som han har tilgang på hele tiden.

har hørt det om pelshunder før. dyrlegen så i ørene hans sist jeg ar der uten å finne noe galt. så får prøve å nappe dem så det ikke blir ørebetennelse.

Rusken min ser ut til å elske å bli nappet i ørene;) Trodde først han skulle synes det var vondt og ubehagelig jeg.. men han ligger og gjør koselyder;)

Laban også er kresen.
Men jeg fikk beskjed om at hunder spiser når de er sultne, så da holder vi oss til det.
Tar gjerne litt olje i maten, og da spiser han som bare det!

Back
Topp