Krepsens horoskop*vg*

x1x*Baby*doll*

Gift med forumet
Dette er en dag for sterke og intime følelser og du trives ikke spesielt godt i ståkete forsamlinger. Derimot kjenner du dragning mot vannelementet ekstra sterkt og ingenting gjør deg bedre enn å være ved sjøen eller tjernet.
Dagens motto: Det er håp i hengende snøre.

Hva kan dette bety da?? er ikke så god på å lese horoskop jeg

Jeg er ikke så dyp av meg.... jeg hadde tolket det sånn at jeg burde dra på fisketur alene... [:D]

hihi, ja kanskje det er det jeg må.. men kan jo være at jeg skal føde og at det er mye stress inne ved meg og at jeg ikke orker så mange folk rundt meg, at jeg kanskje føder i vann... hvem vet.. håper mitt henger i snøre.. hihi.. så får håpe det er noe ved dette horoskopet da[:D]

ahh, gullungen i magen.. der sa du noe.. nå ble jeg veldig våken... får håpe på at vannet virkelig går idag da[:D][:D][:D] *tviler sterkt, men håper*

Fiskene: hvis autoritet og selvbevissthet ikke er det man forbinder mest ved deg, så har du mer av det nå. Din indre flamme gløder nemlig klart og intenst, og alt du vil sterkt nok er ikke langt unna. Dette slår kanskje sterkest ut der du er forelsket.
Dagens motto: Godt vett gir færre bomturer

Back
Topp