KrepsenPrøver's dagbok *Oppdatert!*

Sitter å tenker på legetime.. bestille time snart.. Å ha mens 3dje hver mnd kan da ikke være normalt
Men hva kommer legen til å si, og gjøre?? Er det noe man kan få for å "få orden" på syklusene, når vi ikke har prøvd et år?
 
Har snakket med sambo, og han blir nok med til legen, siden jeg bare vil gråte når vi snakker om dette tema.. Føler meg så ubrukelig, og føler at jeg aldri kan få barn..
Sambo vil også ha barn.. Men han sier det skjer når det skjer..
Joa, det vet jo jeg og, men det passer liksom så bra nå...
Og det er så jævlig å ikke ha kontroll på syklusene sine
 
 
Da var legetime bestillt
Så 9.Juni håper jeg legen kan fortelle meg hvorfor jeg har uregelmessige sykluser...
Men håper selvfølgelig vi har klart det til da.. At syklusene på et eller annet vis bare blir "normale" slik at jeg har EL om 14dager-3uker...
Så kan jeg dra til legen for å få bekreftet graviditeten..
Neimen, hør på meg, da.. Drømmer fælt nå, ass.... hehe...
 
Men nå skal det bli en ordning i sakene
 
HÅPER DU FÅR EN SUPERGOD 17. MAI!!
 
                      HURRA!!!
 
 
    
 
Tok en EL-test bare for å teste, liksom, i går.. Tror jagg den var litt positiv, jeg...
Skal ta en ny nå snart
Men ble hopping i høyet, og det blir det nok i kveld også...
 
Utrooolig, hvis jeg har EL nå, tyder det på at denne syklusen blir "normal"
Rart, siden de siste har vært 12 og 12 og en halv uke
Men får se når jeg tar en ny
 
Fader, for en halsbrann jeg har...
Håper innerst inne det er symptomer, men tørr ikke håpe..
Skal ta en EL-test i morgen for å se om det er pos. Hvis den er det, skal jeg ta en graviditetstest
 
Testa i går, men negativ...
Men i natt sov jeg lite pga en forfeeeeeerdelig halsbrann... Liten eller ingen matlyst, siden jeg blir skikkelig kvalm av alt som har med mat og gjøre..
Og trøtt så inni granskøuen... Kunne ha sovet uendelig lenge, tror jeg..
 
Men testen var negativ som bare det..
Skal vente en liten uke, for å se om halsbrannen, kvalmen og tretthea går over, hvis ikke, tar jeg en test til..
Har time til legen i begynnelsen av juni, så hvis testen er negativ neste gang, må jeg vel bare sjekke om det er noe annet som plager...
 
Snart 10 mnd siden vi begynte prøvinga (mer eller mindre)...
"Alle" rundt oss får barn.. Ei som slutta på pilla samtidig som meg, har termin om en liten mnd, og jeg sitter her og tenker på at jeg faktisk også kunne vært høygravid nå...
Men sånn er det desverre ikke...
 
Håper virkelig spira sitter snart...
Et barn er så vanvittig ønsket nå! Alt passer så perfekt
 
Hei Marusko...
 
Jeg var å plaga med halsbrann og kvalme og viste seg å være øsofagusrefluks (en svakhet i lukkemuskel mellom magesekken og spiserøret, det er ikke noe farlig, men man er veldig plaga med sure oppstøt, kvalme og halsbrann osv) Men jeg er ikke lege, men høres bare ut som meg i det du skriver ift kvalme og sure oppstøt/halsbrann) men jeg håper jo for deg å din utkårede at du er gravid[:D].
 

 God helg!
 
ORIGINAL: hero

Hei Marusko...

Jeg var å plaga med halsbrann og kvalme og viste seg å være øsofagusrefluks (en svakhet i lukkemuskel mellom magesekken og spiserøret, det er ikke noe farlig, men man er veldig plaga med sure oppstøt, kvalme og halsbrann osv) Men jeg er ikke lege, men høres bare ut som meg i det du skriver ift kvalme og sure oppstøt/halsbrann) men jeg håper jo for deg å din utkårede at du er gravid[:D].

 
Trodde jeg hadde festeblødninger før helga, men tok en test i morges, men den var negativ.. Så sitte rbare å venter på tanta nå, jeg.. :S
 
Første legebesøk med masse blodprøver overstått [:)]
GU og UL om 15 dager... DA skal vi jaggu finne ut hva det er som skjer
 
Da har jeg vært på ul av eggstokker og mere til..
Alt er ok med meg
Fikk positiv el-test for to dager siden, så nå har vi prøvd vårt beste, og håper det blir nurk denne gangen
Men fikk ikke noe for å stabilisere sykluser hos legen
 
Men kryss fingra for oss nå da!!
 
 
Hvordan i alle dager skal jeg prøve å ikke tenke på graviditet, fødsel og det å få et lite nurk!?
Det er jo nesten det eneste jeg tenker på :S
 
I dag ser jeg mørkt på ALT!!!
Vil at spiren skal sitte, NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....
Snart 12mnd... Ææææh!!
 
En ting jeg lurer på, og håper noen kan svare meg på!!
Kan utflod hindre sædseller i å "nå frem"?
 
ORIGINAL: KrepsenPrøver

I dag ser jeg mørkt på ALT!!!
Vil at spiren skal sitte, NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....
Snart 12mnd... Ææææh!!

En ting jeg lurer på, og håper noen kan svare meg på!!
Kan utflod hindre sædseller i å "nå frem"?

 
INGEN???
 
Da satt jeg her helt på gråten.. Akk, noen forslag til hvordan man ikke skal tenke på graviditet og barn!?
 
Fikk sjokk i morges da jeg våknet.. Jeg hadde begynt å få mensen :D
Og det er bare 4 uker og 3 dager siden jeg fikk den sist...
Wooooooooo :D Virker som den driver å "normaliserer" seg...
Da hadde eg vist EL da vi var på ferie, og da ble det ikke såååå mye kosing.. Men men, nå ser jeg kjempelyst på dette... Den "normaliserer" ser, og da blir det ikke så lenge i mellom hver EL :D
Eller, jeg håååååååper den holder på å "normalisere" seg :D
 
Hmm, lurer på om EL er på tur.. Små "stikk" i sidene av magen...
Hååååååper...
 
Får ta en EL-test på neste dobesøk :D
Nå skal jeg teste hver dag, for denne pp SKAL lille nurket vårt sitte.. :D
Men må prøve å ikke tro så hardt, eller tenke på det...
 
 
Back
Topp