MittAndre <3
Elsker forumet
Plutselig ser jeg at jeg sitter i sofaen og spiser ostepop og m&m's.....uuups!!!
Hvordan skjedde dette??????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nei si det. Kanskje noen som slo deg ned for så å plassere deg i sofaen med masse godt??? (eller ostepop er jo i grunnen ikke noe godt - ææææææsj)HvitSnø skrev:
haha *le*Phibonacci skrev:
Fort gjort! Er nok litt godis her også. titt og ofte. I dag ble det is før middag for eksempel... Måtte ha noe, hvis ikke ble det litt vel lenge, og is!? Hvorfor ikke :p
HvitSnø skrev:
Jeg er riktig så rett jeg skal jeg si deg! Den retteste her inne, så det så!! ;)
Men synes iallfall jeg gav deg en god unnskyldning til samboeren din ;) Du får bare spørre meg neste gang du trenger en god forklaring for noe ;)
Hehe jeg har akkurat gått på en formidalbel m&m's smell selv...Fitness skrev:Vi kjøpte en big pack på taxfreen da vi var ute og reiste forrige uke, og den minker stadig, særlig på kveldstid da matlysten og søthungeren min er på topp. Jeg har ingen selvkontroll når det kommer til godis, spiser til jeg omtrent kaster opp...
MittAndre <3 skrev:
Hehe jeg har akkurat gått på en formidalbel m&m's smell selv...Fitness skrev:Vi kjøpte en big pack på taxfreen da vi var ute og reiste forrige uke, og den minker stadig, særlig på kveldstid da matlysten og søthungeren min er på topp. Jeg har ingen selvkontroll når det kommer til godis, spiser til jeg omtrent kaster opp...
Hehe, akkurat samme problemet jeg har! Samboeren min var i usa for ett par uker siden og kom hjem med en big pack fra taxfreen! Man kan da ikke gjøre sånt???? Joooooda, jeg blir jo glad, men jeg er jo samtidig helt håpløs!!! Det er jo ONSDAG for svarte!!! Og nå er det Helt perfekt med Thomas Giertsen...jeg er litt skapfan av han altså! Ler meg ihjel til tider! ;) Og så blir jeg litt flau også...av han!
Skjønner ikke det her jeg heller. Det startet så bra med knekkebrød og eple til kveldsmat! Men nå sitter jeg her med sjokoladesmak i munnen.. Må ha vært noe rart med det eplet!Littelent skrev:
MittAndre <3 skrev:
Skjønner ikke det her jeg heller. Det startet så bra med knekkebrød og eple til kveldsmat! Men nå sitter jeg her med sjokoladesmak i munnen.. Må ha vært noe rart med det eplet!Littelent skrev:
Hehehe, jeg blir så glad av slik lesning!!! Epler som smaker sjokolade er det aller beste eplet! Lenge siden jeg har sett deg her nå, alt bra?
Så bra at du får en ny ul! Lurer på om jeg må mase meg til en til selv allikevel, klarer ikke helt å slå meg til ro.. I og med at du har blødd fra livmorhalsen tidligere er det ikke så rart om det skjer igjen! Kan godt komme av ultralyden, ja. Vi får prøve å tenke positivt begge to :)Littelent skrev: