Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stickeren din er feil eller?"day 5 of 25 day cycle. 7 days until ovoulation"Ja, hadde d på lørdagmen aksjer ble ikke lagt inn
ble lagt inn på torsdagskveld
![]()
hahaha! JaSå stickeren din er feil eller?"day 5 of 25 day cycle. 7 days until ovoulation"![]()
Oi så spennendeDet var sånn jeg skjønte jeg var gravidpleide vanligvis alltid være knusktørr før TR
![]()
det kan jo være positivt! jeg begynte med slimete utflod 2 dpo , deretter hvit lotion aktig fra 4 dpo.Hoi! Nå har jeg også hvit utflod, etter noen dager med slimete!
Gratulerer så mye !!!Har akk fått positiv test og mitt første tegn var kremet utflodLykke til!
1 DPO idagdet kan jo være positivt! jeg begynte med slimete utflod 2 dpo , deretter hvit lotion aktig fra 4 dpo.
Hadde masse hvit utflod da jeg var gravid sist, så håper dette fortsetter frem mot ikm !det kan jo være positivt! jeg begynte med slimete utflod 2 dpo , deretter hvit lotion aktig fra 4 dpo.
Tusen takkGratulerer så mye !!!nå e æ spent assa
har Ikm 11 april
![]()
Så bra, masse lykke til !Hadde masse hvit utflod da jeg var gravid sist, så håper dette fortsetter frem mot ikm !![]()
D må jo være en go tegnJeg har også masse hvit tjukk utflod. (Må bruke bind nå for det er så mye) aldri vært så plaget før.. Er 9 dpo
D må jo være en go tegnnår ska du teste da
![]()
Masse maSse lykke tilHåper detVille ha begynt i dag, men har ingen tester.. så får kjøpe på apoteket i morgen. Gleder meg sååå!!
![]()