Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inotyol er super når de blir såre i stumpen! Smører et tykt lag ved bleieskift også er sårheten borte ved neste det gjør veldig vondt for de små når de blir såre og denne lindrer med en gang! Anbefaler denne på det sterkeste!! Har prøvd andre sinksalver og syns ikke de funker i det hele tatt..Det er vel mye de samme bruksområdene, men selv foretrekker jeg Bepanthen. Sinksalve hørte jeg ikke var så bra. Ikke akkurat skadelig, da, men... Inotyol har jeg aldri brukt for jeg har den oppfatningen om at den er for "ekstreme" tilfeller av sårhet. Jeg ser mange anbefale den her inne.
Aner ikke har ikke no erfaring med den bepathen kremen.. Til brystvorter dine ville jeg heller brukt purelan som du kjøper på apoteket! Er faktisk et must å ha med på sykehuset !!!! Funker mot tørre lepper ogsåTakk for svar.. ikke nødvendig med alle da altså, men greit å ha en av dem.. skjønte at bepathen var bra for såre brystvorter også? Eller kan inotyol brukes til det også?
Aha.. kanskje jeg blander!Aner ikke har ikke no erfaring med den bepathen kremen.. Til brystvorter dine ville jeg heller brukt purelan som du kjøper på apoteket! Er faktisk et must å ha med på sykehuset !!!! Funker mot tørre lepper også
Sinksalve legger seg som et lag på huden. Jeg gikk helt bort i fra det.
brukte mye Spesialkremen til Sebamed.
ellers er inotyol veldig god