Hva trenger man egentlig av kremer, salver, såper osv til den lille kommer? Det er vel en av de få tinga jeg mangler nå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det jeg tenkte også. Men de teite apotekboksene blir jo utsatt levering hver gang jeg skal hente så nå var det utsatt til mars.... Og da er jo forhåpentligvis lille norsk uteVar på apoteket for noen uker siden og spurte hva jeg trengte. Fikk beskjed om at dersom jeg hadde hentet gratisboksene så trengte jeg ikke mer babyene er så forskjellige at man må se hva sin unge trenger men hun anbefalte tørre kompresskluter til vasking og olje. Ellers var det bare å vente å se om ungen er tørr i huden, utslett/eksem og ta det da..
Arg, ja, det er jo surt :-( synes egentlig rimi sin var best men apoteket sine er og ok å ha ;-) når har du termin?Det var det jeg tenkte også. Men de teite apotekboksene blir jo utsatt levering hver gang jeg skal hente så nå var det utsatt til mars.... Og da er jo forhåpentligvis lille norsk ute
Ja, Rimi sin venter jeg fortsatt på. Får vel sånn hentelapp 2 uker før termin? Og det er neste uke, termin 25/2. Også har jeg fått apotek 1 sin, mangler vitusArg, ja, det er jo surt :-( synes egentlig rimi sin var best men apoteket sine er og ok å ha ;-) når har du termin?
Jada, klarre meg nok kanskje jeg får den en av dagene nå daFikk rimi sin 3 uker før er mye det samme i alle pakkene egentlig. Men da har du vertfall en "start"