Kremer, salver etc..

Hønemora89

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Septembergull'17
Hva trenger man egentlig av kremer, salver, såper osv til den lille kommer? Det er vel en av de få tinga jeg mangler nå...

Jeg bruker babysåpe i badevannet. Gnir heller litt babyoøkebinn i fuktig hus etter badet. Også er zinksalve et must. Silulen sin på apoteket er klart den beste!

Silulen sinksalve, sebamed shampoo eller aderma baby shampoo( bruker det ikke så ofte i begynnelsen men greit å ha) evt badeolje og så må jeg tipse om mesoft kompresser til vask! Myke og gode fra apoteket:) Jobber der så har alltid et helt apotek hjemme føles det som hehe:p
Ved veldig sår rompe anbefales inotyol i tynt lag! Mer når de blir gamlere da;)

Var på apoteket for noen uker siden og spurte hva jeg trengte. Fikk beskjed om at dersom jeg hadde hentet gratisboksene så trengte jeg ikke mer :-P babyene er så forskjellige at man må se hva sin unge trenger :-) men hun anbefalte tørre kompresskluter til vasking og olje. Ellers var det bare å vente å se om ungen er tørr i huden, utslett/eksem og ta det da..

Var på apoteket for noen uker siden og spurte hva jeg trengte. Fikk beskjed om at dersom jeg hadde hentet gratisboksene så trengte jeg ikke mer :p babyene er så forskjellige at man må se hva sin unge trenger :) men hun anbefalte tørre kompresskluter til vasking og olje. Ellers var det bare å vente å se om ungen er tørr i huden, utslett/eksem og ta det da..
Det var det jeg tenkte også. Men de teite apotekboksene blir jo utsatt levering hver gang jeg skal hente:( så nå var det utsatt til mars.... Og da er jo forhåpentligvis lille norsk ute :p

Det var det jeg tenkte også. Men de teite apotekboksene blir jo utsatt levering hver gang jeg skal hente:( så nå var det utsatt til mars.... Og da er jo forhåpentligvis lille norsk ute :p
Arg, ja, det er jo surt :-( synes egentlig rimi sin var best :-) men apoteket sine er og ok å ha ;-) når har du termin?

Arg, ja, det er jo surt :-( synes egentlig rimi sin var best :) men apoteket sine er og ok å ha ;-) når har du termin?
Ja, Rimi sin venter jeg fortsatt på. Får vel sånn hentelapp 2 uker før termin? Og det er neste uke, termin 25/2. Også har jeg fått apotek 1 sin, mangler vitus :)

Fikk rimi sin 3 uker før :-) er mye det samme i alle pakkene egentlig. Men da har du vertfall en "start" :-P

Bruker inotynol mot sår rompe å ellers kun babyolje i vannet

Back
Topp