Kremer eller oljer

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Hvilke kremer/ oljer bruker dere til å smøre kroppen med nå som dere er gravide?

Jeg bruker en tykk hudkrem fra apoteket.. Eucerin :) brukte den sist også! Genialt med pumpeflaske

Jeg har foreløpig bare brukt en litt tykk fuktighetskrem fra nivea fra dagligvarebutikken som jeg har i skuffen, tar gjerne imot andre tips som er bedre :)

Bruker mandelolje fra apoteket, skal vist være gull mot strekkmerker:)

Jeg bruker WEDELA strekk merke oil til 269,-. Tenkte å gå over til bio oil. noen med erfaring kanskje? Har allerede brukt 2 flasker av den WEDELA, og er 14+0 i dag ikke t jeg har fått betydelig stor mage, men plutselig er den her å da er det jo for sent å forberede huden tenker jeg hvertfall :) . Det blir dyrt, men om det hjelper syns jeg ikke det er noe pris :)

Kun mandelolje! Kjøpte med meg 1 liter fra helsekost i Spania.

Jeg bruker WEDELA strekk merke oil til 269,-. Tenkte å gå over til bio oil. noen med erfaring kanskje? Har allerede brukt 2 flasker av den WEDELA, og er 14+0 i dag ikke t jeg har fått betydelig stor mage, men plutselig er den her å da er det jo for sent å forberede huden tenker jeg hvertfall :) . Det blir dyrt, men om det hjelper syns jeg ikke det er noe pris :)
Jeg har akkurat begynt med bio oil etter anbefaling av en venninne :-) Hun hadde mye strekkmerker etter vektoppgang i tenårene. De har bleknet bort. Hun er høygravid nå
og smører seg hver dag. Har ikke fått et strekkmerke enda ihvertfall :-)

Jeg har akkurat begynt med bio oil etter anbefaling av en venninne :-) Hun hadde mye strekkmerker etter vektoppgang i tenårene. De har bleknet bort. Hun er høygravid nå
og smører seg hver dag. Har ikke fått et strekkmerke enda ihvertfall :-)
Akkurat det svaret jeg var ute etter. For akkurat det samme gjelder meg. Da blir det bio oil. Men strekkmerkene kan vell plutselig komme på slutten om jeg har forstått det riktig?

Bruker spenol ved behov. Billig og grei. Fikk bare et par små merker sist, men tror det var mer flaks enn noe annet...

Mine kom i uke 36.. :(
Vis det er litt for personlige spørsmål trenger du ikke svare :) Men brukte du noe krem eller olje? Har du hatt strekkmerker tidligere?
Jeg trur jo det er sånn at noen får det lett og andre ikke uansett hvor mye krem eller olje en bruker. Kommer vell ann på hud typen. Fikk i tennårene/puberteten selv, både på hoftene og puppene, men de er bleknet. Tenkte å prøve det som prøves kan så jeg slipper å få det på hele magen.

Det er forsket på det med smøring for å hindre strekkmerker, og det skal visst ikke hjelpe :) Det går på hudkvaliteten din - enten tåler huden din å bli strukket eller så tåler den det ikke. Jeg smurte til den store gullmedalje, og huden min sprakk opp én uke før fødsel ;) Det er visst bortkastet penger å kjøpe spesielle kremer som skal hindre strekkmerker. Personlig prøvde jeg å hindre dem, men gjorde det mest for kosens skyld :) Veldig fint kveldsrituale å kose med magen ♡

Det er forsket på det med smøring for å hindre strekkmerker, og det skal visst ikke hjelpe :) Det går på hudkvaliteten din - enten tåler huden din å bli strukket eller så tåler den det ikke. Jeg smurte til den store gullmedalje, og huden min sprakk opp én uke før fødsel ;) Det er visst bortkastet penger å kjøpe spesielle kremer som skal hindre strekkmerker. Personlig prøvde jeg å hindre dem, men gjorde det mest for kosens skyld :) Veldig fint kveldsrituale å kose med magen ♡
Jaja, da får jeg bare ta det som det kommer :) med eller uten strekkmerker ungen vill en ikke være foruten uansett <3

Vis det er litt for personlige spørsmål trenger du ikke svare :) Men brukte du noe krem eller olje? Har du hatt strekkmerker tidligere?
Jeg trur jo det er sånn at noen får det lett og andre ikke uansett hvor mye krem eller olje en bruker. Kommer vell ann på hud typen. Fikk i tennårene/puberteten selv, både på hoftene og puppene, men de er bleknet. Tenkte å prøve det som prøves kan så jeg slipper å få det på hele magen.
Smørte meg gjennom hele svangerskapet med både krem og olje. Tror det var når magen sank at strekkmerkene kom. De blekner mellom svangerskapene da så det er ikke krise liksom. Ser bare litt gammel ut hvis jeg bøyer meg ned :p

Har kun fått et lite strekmerke på magen de to andre gangene og det var pga piercing I navlen.men fikk et par på låret så tenkte å begynne å smøre nå får å håpe at det ikke blir noe mer denne gangen. Er bio oil å anbefale får å forebygge strekmerke?

Back
Topp