Krem til sår rumpe

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Noen tips? Snuppa her har aldri vært sår i rompa. Vi har smørt henne ved minste tegn til irritasjon som da har gjort at det aldri har kommet lengre. Noe må ha skjedd med avføringen. På noen minutter gjorde den stumpen skikkelig rød og irritert, til og med etsende.. Hvilken kremer bruker dere?
 
sniker fra august2012.

Inotyol er den eneste som fungerer her, bruker den også på 10 åringen min med reflux ;)
 
Bepanthen fungerer som bare det her:)
 
Inotyol (eller hvordan det skrives) funka på I sin såre stump.. den anbefales når det er åpne sår.. Måtte bare ta tiden til hjelp så det fikk gjort seg.. Gikk vel en dag med mye bleieskift og smøring :)
 
Inotyol (eller hvordan det skrives) funka på I sin såre stump.. den anbefales når det er åpne sår.. Måtte bare ta tiden til hjelp så det fikk gjort seg.. Gikk vel en dag med mye bleieskift og smøring :)
Er den vi har brukt også.. :) begynner å lure om hun har reagert på joghurt, siden det er det eneste nye hun har fått de siste dagene..
 
Inotyol funker ikke her :( ikke bephanten heller.
Men a-derma med sink er det eneste som fungerer :)
 
Inotyol

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Bepanten funker ikke her, ikke inotyol heller. Men locobase repair er helt super! O hadde skikkelig sår rumpe etter en stygg omgang diaré, han hadde sår som blødde stakkar, sånn går det når far skal passe på:p jeg brukte locobase og da var han helt fin i løpet av to dager:) jeg har brukt det hele tida og får ikke fullrost resultatet.
 
Har prøvd alt dere har foreslått utenom bephantem.. Fikk prøver på den i dag så skal testes ut:)
 
potetmel
 
Back
Topp