S *Solstrålene* Forelsket i forumet 28 Nov 2007 #1 Noen som har en god oppskrift??? Vil at den skal være kremete og fin... Ble så kornete den jeg lagde sist... [&:]
Noen som har en god oppskrift??? Vil at den skal være kremete og fin... Ble så kornete den jeg lagde sist... [&:]
A AaFK Elsker forumet 28 Nov 2007 #2 Jeg bruker en pakke philedelphiaost, litt vaniljesukker og melis. Røres til passelig konsistens. (dette til ei vanlig rund kake) [:)]
Jeg bruker en pakke philedelphiaost, litt vaniljesukker og melis. Røres til passelig konsistens. (dette til ei vanlig rund kake) [:)]
S *Solstrålene* Forelsket i forumet 28 Nov 2007 #3 ORIGINAL: Ariana`s mamma Kråke har en god oppskrift, [:D] tror det er en kaketråd en plass her.. Jeg vil i hvertfall anbefale den, syntes den ble utrolig god. [:)] Jeg fant, jeg fant!! [:D] Ligger under topptrådene! Den hørtes god ut, så den må jeg prøve!! [:)] Takk for tipset!
ORIGINAL: Ariana`s mamma Kråke har en god oppskrift, [:D] tror det er en kaketråd en plass her.. Jeg vil i hvertfall anbefale den, syntes den ble utrolig god. [:)] Jeg fant, jeg fant!! [:D] Ligger under topptrådene! Den hørtes god ut, så den må jeg prøve!! [:)] Takk for tipset!