Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Både lege og jordmor sier dette er bortkastede penger! Strekkmerker er avhengig av hormoner og arv, og kan ikke forhindres ved å bruke krem.Bruker du krem for å prøve å forebygge strekkmerker? Hva bruker du og hvor ofte smører du deg?
Er nok det ja:/ fikk ingen selv på magen sist. Håper at jeg slipper denne gangen også. Men fikk derimot på pupper, lår og legger.. Men får jeg, så gjør jeg det. Er jo ingenting å gjøre med det uansett..Jeg smører kun for at det er digg, etter dusj/bad, når det gjelder strekkmerker så kommer det og det er vel lite en kan gjøre for å forhindre det pga arv, hormoner o.l.
Fikk ingen sist, er det da mulig å få likevel denne gangen? Noen som vet?
Enig der, orker ikke stresse med det, blir det så blir det! Så lenge baby er frisk og fornøydEr nok det ja:/ fikk ingen selv på magen sist. Håper at jeg slipper denne gangen også. Men fikk derimot på pupper, lår og legger.. Men får jeg, så gjør jeg det. Er jo ingenting å gjøre med det uansett..
Det gjør jeg å, av den kakao og en med kokos! Lukter så godt!Pleier å smøre meg med body butter fra the body shop men det gjorde jeg før jeg ble gravid også.
Åå de har jeg ikke prøvd. Skal lukte på de neste gang jeg skal kjøpe. Er jordbær det går i herDet gjør jeg å, av den kakao og en med kokos! Lukter så godt!
Det gjør jeg å, av den kakao og en med kokos! Lukter så godt!
Når en får strekkmerker, så er det fordi det ubderste hudlaget strekker seg, og dit når ikke fuktighetskremen. Så å bruke penger på strekkmerkekrem er bare bortkastet
Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk