kreft

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
noen som har hatt kreft her inne??? var dere veldig syke når de fant det ut?

ingen??

tror AB har kreft og går på cellegift nå.

har du fått svar? eller har du ikke tatt ct/mr ennå?

skal til lege igjen i morgen, ct blir vell i løpet av uken. har blitt verre nå, i helgen var det ganske ille så ringte legevakten og de sa at de kunne ikke hjelpe meg!!! måtte bare vente på ct timen...[:(]

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

skal til lege igjen i morgen, ct blir vell i løpet av uken. har blitt verre nå, i helgen var det ganske ille så ringte legevakten og de sa at de kunne ikke hjelpe meg!!! måtte bare vente på ct timen...[:(]

skriv til AB du... hun vet litt om sin kreft ihvertfall

Håper virkelig det ikke er det du har[:(] Må være grusomt å gå og vente på prøver og svar.. Ønsker deg lykke til og krysser fingre for deg[:)]

Sender over noen gode tanker.

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

huff vil gi deg en klem, men hvordan kreft tror du at du har da, og hvordan merker du det?? har du vondt osv og hvordan vondt

Uff, føler sånn med deg om dagen[&o]
Håper du får oppklaring raskt!

Svigermor er operert og behandlet for kreft, eggstokk med spredning. Hadde ganske dårlige prognoser, men det har gått fint[:D]
Hun var ganske redusert etter cellegiftbehandlingene, de bryter jo ned kroppen.
Men bortsett fra det var hun ikke så syk.

jeg får helt vondt av deg!![:(][:(][:(]

uff, kjære deg, dette må være helt forferdelig'![:o]
dette er mitt største mareritt. håper så inderlig du blir positivt overrasket!!!!!!

god klem[:)]

Ikkje eg, men vi venta på svar om sambuaren min[:(] Skal på sjukehuse igjen neste veke, håpa vi får vite meir da

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

jeg får helt vondt av deg!![:(][:(][:(]

uff, kjære deg, dette må være helt forferdelig'![:o]
dette er mitt største mareritt. håper så inderlig du blir positivt overrasket!!!!!!

god klem[:)]

signere....[:)][:)][:)]

Svigermor har hatt en av de aller sjeldneste tarmkreft typene.... hun var vel egentlig dømt. Men det har gått bra faktisk og hun har blitt friskmeldt [:)].
Også har jeg ei venninne som foreløpig er friskmeldt etter brystkreft.

Krysser fingrene en masse for deg. *stoor klem*

Huff, håper ikke det er det hos deg[:'(]

Jeg kan fortelle hvordan farfaren min var, han fikk diagnosen i april og han hadde gått med smerter og problemer veldig lenge. Nektet å gå til legen, det ble tilslutt så gale at han ble innlagt på sykehuset siden han ikke spiste lengre og klarte ikke å gå på do.
Vi fikk vite at de ikke kunne gjøre så mye siden det hadde spredt seg så mye. Har gått på cellegift helt siden april og det går faktisk veldig bra med han. Han har lite reaksjon på cellegift og kreften har ikke spredt seg mer. Han kommer til å ha kreft i kroppen resten av sitt liv men kan fortsatt leve mangen år i følge legene.

Jeg vil bare si at uansett hvilken svar du får så er legene i dag veldig flinke så ikke mist håpet det er det viktigste du har.
Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig!!!!!!!!

ORIGINAL: *Mamma010108*

Ikkje eg, men vi venta på svar om sambuaren min[:(] Skal på sjukehuse igjen neste veke, håpa vi får vite meir da

hvor er det de tror han har kreft da?

HATER ordet og sykdommen kreft....

lykke til med samboeren din...

ORIGINAL: *charlie*

Jeg kan fortelle hvordan farfaren min var, han fikk diagnosen i april og han hadde gått med smerter og problemer veldig lenge. Nektet å gå til legen, det ble tilslutt så gale at han ble innlagt på sykehuset siden han ikke spiste lengre og klarte ikke å gå på do.
Vi fikk vite at de ikke kunne gjøre så mye siden det hadde spredt seg så mye. Har gått på cellegift helt siden april og det går faktisk veldig bra med han. Han har lite reaksjon på cellegift og kreften har ikke spredt seg mer. Han kommer til å ha kreft i kroppen resten av sitt liv men kan fortsatt leve mangen år i følge legene.

Jeg vil bare si at uansett hvilken svar du får så er legene i dag veldig flinke så ikke mist håpet det er det viktigste du har.

Er det bukspyttkjærtelkreft han har? Så flott at det går så bra og at han ikke reagerer så lite på CG* klem*

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: *Mamma010108*

hvor er det de tror han har kreft da?

HATER ordet og sykdommen kreft....

lykke til med samboeren din...

Skjoldbruksskjertelen (ana ikkje kordan d skrivast[>:]) Ligge vel i halsen ca.
Han har svulst, meir veit vi ikkje utenom at den MÅ fjernast
Takk for d[:)]

ORIGINAL: Vaffelrøra

ORIGINAL: *charlie*

Er det bukspyttkjærtelkreft han har? Så flott at det går så bra og at han ikke reagerer så lite på CG* klem*

Han har i magen, leveren og lungene. Det var så mye at de ikke kunne fjerne noe utenom litt som lå i nærheten av tarmene. Har nå utlagt tarm. Men det går overraskende bra[:D]

Back
Topp