Kreft

marlene87

Gift med forumet
Lura på om noen her har erfaring med kreft? Enten sjøl har hatt eller har familie som har/hatt kreft?
Min pappa har nettopp fått diagnose kreft, i lunge og hjerne.... Veit ikke helt kor æ ska gjør av mæ... Finnes det noe kreft forum osv?

sender en stor trøsteklem
[:(]
det finnes sikkert ett støtteforum for de med kreft/ eller pårørende

håper noen vet

off så trist!
I vår familie er det mange som har hatt kreft.. Det har dessverre ikke gått bra med alle...
Håper det går bra for han!
Sender deg mange klemmer

Uff, det var virkelig trist å høre. Mistet moren min pga. kreft og det er utrolig tungt for både den det gjelder og pårørende når noen i familien får en slik diagnose. Her fikk jeg og mine søstre liten støtte og hjelp, så det må man nok kontakte selv. Vi fikk alle kjenne i ettertid at vi burde ha snakket med noen der og da. Kontakt kreftforeningen, det er mitt råd. Ta også gjerne en prat med fastlegen din og spør om hjelp...

Lykke til videre til faren din i kampen mot kreften. Håper virkelig han blir frisk...

uff så vondt.
bestevennen min hadde kreft som liten, det hadde kjæresten min og..
håper det går like bra med faren din. masse lykke til

huff det var trist å høre[:(]

min far fikk kreft på leveren og det spredte seg så alt for fort[:(]
det finnes vel steder man kan ringe for å prate om dette. Kanskje du også har noe famile eller gode venninder som du kan prate litt med.. Viktig å prate litt om det . sender deg en klem

ORIGINAL: Millali

Uff, det var virkelig trist å høre. Mistet moren min pga. kreft og det er utrolig tungt for både den det gjelder og pårørende når noen i familien får en slik diagnose. Her fikk jeg og mine søstre liten støtte og hjelp, så det må man nok kontakte selv. Vi fikk alle kjenne i ettertid at vi burde ha snakket med noen der og da. Kontakt kreftforeningen, det er mitt råd. Ta også gjerne en prat med fastlegen din og spør om hjelp...

Lykke til videre til faren din i kampen mot kreften. Håper virkelig han blir frisk...

signerer her .. Bare jeg har to brødre.. klem

På kreftforeningen.no får du masse go info.
 Også veit jeg de har støttegrupper på nettet men husker ikke i farta adressen ditt.
Veit at de også møtes til samtaler og "hygge" i en vanskelig tid.

TRØSTEKLEM, veit hvordan du har det. selv om dette ikke var kreft men ALS,

Uff!

Min mor fikk brystkreft for 2 år siden, men er helt frisk igjen nå!
Lykke til, håper det går bra for dere!

Vet at kreftforeningen har møter for kreftpasienter og pårørende hvertfall..

https://forum.kreftforeningen.no/?forsidebanner=nettforum

Mamma er nettopp blitt frisk etter brystkreft.
Det er jo bedre prognoser for det da, men det er tøft når kreft rammer noen nære!
Ta kontakt med kretfforeningen.
Håper på det beste for din far!

Morå te samboaren min har kreft. Vært i gjennom mye d sista året. Klem.

Her fikk farmoren min kreft i øret faktisk..Men spredde seg.. Så hun dødde i en alder av 52 år.. [:(]

Nå er det x-ste-svigermora mi som står for tur.. Fikk lungekreft for 2 år siden, ble "friskmeldt". Men for noen uker på kontroll fikk hun beskjed om at kreften har blusset opp igjen, og har bare noen mnd'r igjen og leve.. [:(]

Sender deg mange klemmer ! Håper det går bra med pappaen din !

Jeg har hatt kreft selv, og har flere i familien som har hatt kreft. Noen har vært nødt til å gi tapt, mens flere har overlevd. Bare ta kontakt på pm hvis du lurer på noe [:)][:)].

Ellers er jo www.kreftforeningen.no et nyttig sted.

klem

Syns det e "godt" å se at man ikke e aleina om dette! Veldig trist at det skjer og man hør jo nesten bare om dem som det går dårlig med! Det værste e å gå i uvitenhet! Men nu har vi fått svar på kor og kor stort det e! Så får man bare sett i gang med behandling med godt mot :)

Det var vondt å høre.. Sender en god klem..
Jeg har selv hatt lymfekreft. Var ferdig med cellegift i februar i år. Fikk i går vite at den kanskje er kommet tilbake, men skal inn til oslo for å få vite sikkert.. Har også hatt en mamma med kreft.

Kreftforeningen har mange flotte mennesker å snakke med. Bla har de en chat som er åpen en tid hver dag (tror det er hver dag) der kvalifisert personell sitter å svarer på alt man måtte lure på . Og de har også en telefon man kan ringe til om alt...

Bare å sende en pm om jeg kan være til hjelp..

Min bror døde av lymfekreft sommeren 2006.
Håper far din overlever kampen.
Gå inn på kreftforeningens side å se.

mamma har hatt kreft 4 ganger, på forskjellige steder, hun er helt frisk nå, men noe redusert i forhold til fordøyelse systemet pga at fordøyelse kanalen er kraftig redusert siden de har fjernet så mye av den. men hun er kreft fri nå da [:D]
også har jeg mistet 2 eller 3 besteforeldre pga kreft (er litt usikker på ene bestemoren min som  døde da jeg var 5) + jeg har mistet onkelen min (mamma sin bror) og den bestemoren jeg har igjen har også hatt kreft en gang.

håper det går bra med pappan din!!

føler med deg jeg mistet selv min morfar for to år siden av kreft han hadde lungekreft i den ene lungen men tapte kampen[:(] jeg vet ikke om noe forum for noe som har med kreft å gjør eneste jeg tenkter tilbake på nå er at jeg er gla for at jeg besøkte han så masse å at jeg fikk sett han før han døde[:(] sender deg en kjempe stooor klem ikke en kjekt nyhet å få vite om noen som har fått diagnosen kreft.. tenker på deg !

Back
Topp