kreft?

kr.sand

Glad i forumet
Vet ikke hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men jeg leter etter noen som kan gi noen svar på om kreft i halsen kan helbredes?
Fikk nettopp vite at en i familien har fått det, men fikk ikke vite mer enn det i farten, det var kun en kort tlfsamtale... derfor lurer jeg på om noen andre har peiling på sånt?..

Vet ikke så mye om akkurat den krefttypen, men av det jeghar sett da jeg jobba på sykehuset så kommer det jo veldig an på om den er god- eller ondartet..... Og hvor langt den har kommet osv... Mange ting man skal undersøke før man vil si noe som helst om prognose. Har jobba mye med lungekreft pasienter, og opplevde at man ofte er raske til å sette i gang behandling, men at det tar tid å få svar på ting....
Uansett så finnes det veldig mye bra behandling mot kreft, cellegift er ikke bare cellegift liksom.

Takk for det, og tusen tusen takk for svar

Trist å høre Kr.Sand, håper det gåt bra med familiemedlemmet ditt. Strupehode kreft er en ikke helt uvanlig krefttype som sitter i halsen. Mange som får det klarer seg jo helt fint, men må snakke ved å holde en maskin på stemmebåndet etter oprasjonen. En bekjent hadde også kreft i halsen, hun ble helt bra, men må spise gjennom sonde i halsen. Sånne ting er jo kjedelig det også, men det betyr veldig lite når man tenker på alternativet.

Ei jeg jobba med faren hennes hadde lika stor kreft i halsen som en appelsin og han ble helt frisk.
Håper det vil gå bra for dere og.
Masse lykke til [;)]

Takk for det. Det er farfaren min. Så han hadde visst kreft i magen. vet ikke om det kan ha spredd seg eller noe, pappa var noe uklar på tlf, litt stresset. De venter visst på svar nå. Dette tyder ikke bra for Thea da... Både farfaren min og morfaren min har begge kreft. Morfar ble operert for kreft i blæren. Det er vel mye arvelig sånn eller? Har ikke peiling på sånn jeg...

Tusen takk for svar

Takk for det marie. trist å høre om familien din.

Det var leit å høre,vennen [:(] Jeg skal krysse fingra for at alt går bra!! [:)]

takk for det, lisa! kommer på løpende bånd for tiden har jeg skjønt, men sånn er vel livet bare.

Ja,det er vel sånn livet er.. Jeg har vært heldig og sluppet å oppleve det i nærmeste krets,men det har jo blitt så vanlig at jeg kan vel ikke regne med å være så heldig mye lenger..

får håpe det holder seg sånn[:)]

Takk,ja det er lov å håpe [:)]

Back
Topp