Kreativitets tråd??

Synes denne tråden er så fin å er mektig imponert over hvor flinke dere er [:)] Ble så inspirert jeg så jeg har prøvd meg på voksipose og bilde på lys å ble faktisk imponert over meg selv også [8D]



 
Kjempefint, Cosmo78! [:D]
Huff, jeg får aldri ferdig posen min jeg... Sette meg ned med den etterpå kanskje?? Har jo bare å sy sammen yttertrekket igjen, og applikere på noen boksatver[8|]

Lyset var kjempefint med den svarte blonden! men et lite tips (så du faktisk kan bruke det), er å ha blonden nederst, og bildet øverst.
Så lenge du har printet ut på helt vanlig kopiark, er det ikke farlig å brenne. Bare husk å klippe/kutte ned bildet etterhvert som stearinen brenner opp. For hvis arket blir for høyt over lyset, tar det fyr til slutt. jeg har ikke opplevd det på noen av de lysene jeg har brent men....[;)]
 
Takk takk Elsker Brus [:)] E så stolt så [:)]

Lyset hadde jeg ikke tenkt å sette fyr på...bare ha som pynt [;)]
 
Kjempefint cosmo78!!:)
 
Elsker Brus: Takk for opplysningen om lysene, trodde ikke man kunne brenne de jeg, så nå ble jeg glad!!:)
 
ORIGINAL: Cosmo78

Takk takk Elsker Brus [:)] E så stolt så [:)]

Lyset hadde jeg ikke tenkt å sette fyr på...bare ha som pynt [;)]

Ok [:)] Fint var det i allefall!! Her er det lys av snuppa på adventslysene :)



ORIGINAL: FrøkenH

Kjempefint cosmo78!!:)

Elsker Brus: Takk for opplysningen om lysene, trodde ikke man kunne brenne de jeg, så nå ble jeg glad!!:)

Bare hyggelig![:D]
 
ORIGINAL: Cosmo78

Synes denne tråden er så fin å er mektig imponert over hvor flinke dere er [:)] Ble så inspirert jeg så jeg har prøvd meg på voksipose og bilde på lys å ble faktisk imponert over meg selv også [8D]





oi.
imponert imponert......skal si du overrasker ja:)
 
cosmo 78- det var kjempe fint!!!

kjempe koselig bilde på lyset!!!!!![:D]
 
Ååå takk dere [:)]
 
ORIGINAL: Lussa88

KJEMPEFINT cosmo78 [:D][:D] flink du er :D

sign![:D][:)]
 

laget ny ullfilt kjole til min niese[:D]
 
ORIGINAL: adi


laget ny ullfilt kjole til min niese[:D]

blir så misunnelig jeg altaå.... gavekort på panduro/stoff og stil osv er herved satt på ønskelista[8D] Utrolig fin Adi ;)
 
ORIGINAL: adi


laget ny ullfilt kjole til min niese[:D]

Sååå nydelig
 
 
Så utrolig nydelige Elsker Brus!! [:)]
 
Takk[:D]
Mitt barn på 4 av de, og to av lysene er til ei venninne, og da passet det med bilder av HENNES barn[8D]
 
kjempe fine "loves soda "

har laga i gave selv, håper det slår an[:D]
 
ORIGINAL: adi


laget ny ullfilt kjole til min niese[:D]


Helt nyyydelig :) hvordan lager dere disse kjolene? noen som har en oppskrift som vil dele? [:D]
 
ORIGINAL: Cosmo78

ORIGINAL: adi


laget ny ullfilt kjole til min niese[:D]


Helt nyyydelig :) hvordan lager dere disse kjolene? noen som har en oppskrift som vil dele? [:D]

Jaaaa! *ønsker oppskrift!![:D][:D]
 
iiiingen som vil del oppskrift på disse nydelige kjolene? [:D] Har såååå lyst på en slik :)

Elsker brus: kjempefine lys du har laget [:)]
 
Back
Topp