Kreative skjulemåter ?

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Skal jo selvfølgelig i overraskelsesbursdag i morgen. ikke nok med det, men kona til hederspersonen er sjefen min, og på tirsdag (en time før jeg tok test) så lovet jeg at vi skulle bli god å full sammen i helga :P

Hvordan i alle dager skal dette skje?

Tenker å kjøpe meg en alkoholfri vin, og helle over i en annen vinflaske.

Og om to helger skal vi ha sosial kveld på jobb der vi også skulle nyte alkohol. Trenger gode unnskyldninger ! :P

jeg har vært innlagt på sykehus i ei uke, så tenker å si at jeg har fått alkoholforbud fra legen når vi skal i bryllup neste helg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vurderte å skylde på evt urinveisinfeksjon da, da har jeg samtidig en unnskylding til å gå oftere på do :P

Jeg skal i bryllup og jobbreise innen det er gått 12 uker. Da er uvi god unnskyldning. Spesielt da jeg lett får uvi. Har en selexsidkur liggende hjemme som jeg til og med har tenkt å ha i veska;)

Jeg sa jeg hadde fått migrene og måtte da ta en migrene medisin og da kan man ikke drikke :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Et tips er antibiotikaen flagyl. Denne skal overhode ikke kombineres med alkohol.

Ellers så var alkoholfri vin et godt forslag

Skal på sommerfest med jobben fredag 13. Skal kjøre uansett, har et stykke til jobb og er avhengig av bil så ikke noe problem

Jeg skal også på sommerfest m jobb 13.juni. Kan egentlig ta buss, men tror nok jeg kjører for å ha en god unnskyldning for å unngå alkohol;)

Jeg skal også på sommerfest neste helg, og denne helgen skal jeg på jentetur. På sommerfesten tenkte jeg å kjøpe denne :
bonne_nouvelle_rose.jpg

På alle de andre alkoholfrie vinene står skrevet med store bokstaver ut over hele etiketten at de ikke inneholder alkohol, og det er sikkert noen som kommer til å se flasken min i løpet av kvelden.
Her er det kun den nederste etiketten som forteller noe om alkoholprosent, og hvis jeg setter den i vann, vil jeg lett kunne ta av denne etiketten.

Planen min denne helgen var å kjøpe inn både alkoholholdig og alkoholfri øl, og så bytte om på etikettene ved å legge flaske i vann, slik at etikettene løsner. Det jeg ikke hadde tenkt på var at både Munkholm og Clausthaler har logoen sin på korken, så den planen gikk i vasken.

Nå har jeg kjøpt Carlsberg sin alkoholfrie. Det er ikke så lett å se på den at det står at den er alkoholfri.

images

Kjenner jeg er glad jeg ikke drikker til vanlig, da slipper jeg dette problemet :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Synes dere er veldig kreative :-) Om to uker skal jeg ut med gutta på jobb og jeg vet jo at det blir lagt merke til at jeg ikke drikker. Tenkte å dra en spansk en om sykdom i familien og at jeg må være beredt på å kjøre hjem... Så er det jo ferie og når den er ferdig ingen hemmelighet lenger :-)

Kjenner jeg er glad jeg ikke drikker til vanlig, da slipper jeg dette problemet :)

Hehe er helt enig med deg:) alkohol er ingen problem her da de fleste vet eg ikke drikker noe serlig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp