Kreative måter å fortelle storesøsken om babyen i magen?

lisak

Snart mamma til to <3 <3
Jeg har tenkt masse på hvordan jeg skal fortelle min fantastiske 3-åring at han skal bli storebror. ♡ Han er velsig glad i å dele, derfor tenkte jeg at han skal få en eske med babyting. Tenker å se om han skjønner hvem som skal bruke disse tingene, og etterhvert lese fra et kort ;

"Til Storebroren min ♡ Kan du passe på dette for meg frem til jeg kommer til sommeren? Klemmer fra babyen i magen til vår mamma"

ImageUploadedByBV Forum1418141851.884606.jpg

Alt skal filmes, og kanskje bli måten vi forteller resten av familien om den lille?

Noen andre kreative måter å fortelle kommende storesøsken om babyen i magen på? :)

Veldig søtt!

Her har jenta mi på 3 år pakkekalender, den dagen jeg er 12 uker, lørdag 20.des, får hun en bok i gave. Den handler om ei som skal bli storesøster, så har vi tenkt å fortelle det til henne etter å ha lest boken. Skal på UL på mandag, så vi får sikkert noen fine bilder å vise frem også ;) Tenkte også å filme henne :)

det var kreativt :D vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle det enda... men ingen dum ide med gaveesken der :D

Åå, så søt! Tenk hvor stolte de blir om noen år for å se disse videoene!
Nesten synd min lille er bare 1,5 og ikke skjønner så mye av babyimagen-prat :)

Back
Topp