Aprikosblomst
Elsker forumet
Har dere noen ideer?
Liker å være litt kreativ jeg, og har allerede tenkt ut hvordan jeg skal avsløre det. Jeg har planer om å legge ut på facebook når jeg er godt passert 12 uker og har sett den lille på tidlig UL
Føler jeg "må" (hadde egentlig ingen planer om det) siden jeg kommer fra en liten plass, og der går det maaaange rykter om alt og ingenting, og jeg vil gjerne at JEG skal ha gleden av å fortelle
Både jeg og sambo elsker converse sko, så jeg tenkte å få tak i baby-converse
Så tenkte jeg å ta bilde av skoene ved siden av hverandre, der måned og årstall på oss alle står. 
Ellers har jeg også litt lyst å avsløre når vi drar på ferie. Ta bilde av meg eller sambo på flyplassen, helt oppslukt i et gravid eller mamma-blad
Mamma tror jeg at jeg skal gi baby-sokker til i helga, på bursdagen min!
Mormor har bursdag om ikke så lenge og jeg skal på tidlig UL før bursdagen hennes, så tenker å legge med et ultralydbilde
Har dere tenkt dere ut noe?
Sent from my iPhone using BV Forum
Både jeg og sambo elsker converse sko, så jeg tenkte å få tak i baby-converse
Ellers har jeg også litt lyst å avsløre når vi drar på ferie. Ta bilde av meg eller sambo på flyplassen, helt oppslukt i et gravid eller mamma-blad
Mamma tror jeg at jeg skal gi baby-sokker til i helga, på bursdagen min!
Mormor har bursdag om ikke så lenge og jeg skal på tidlig UL før bursdagen hennes, så tenker å legge med et ultralydbilde
Har dere tenkt dere ut noe?
Sent from my iPhone using BV Forum