Kreative måter å fortelle på?

Aprikosblomst

Elsker forumet
Har dere noen ideer? :) Liker å være litt kreativ jeg, og har allerede tenkt ut hvordan jeg skal avsløre det. Jeg har planer om å legge ut på facebook når jeg er godt passert 12 uker og har sett den lille på tidlig UL :) Føler jeg "må" (hadde egentlig ingen planer om det) siden jeg kommer fra en liten plass, og der går det maaaange rykter om alt og ingenting, og jeg vil gjerne at JEG skal ha gleden av å fortelle :P

Både jeg og sambo elsker converse sko, så jeg tenkte å få tak i baby-converse :) Så tenkte jeg å ta bilde av skoene ved siden av hverandre, der måned og årstall på oss alle står. :)

Ellers har jeg også litt lyst å avsløre når vi drar på ferie. Ta bilde av meg eller sambo på flyplassen, helt oppslukt i et gravid eller mamma-blad :)

Mamma tror jeg at jeg skal gi baby-sokker til i helga, på bursdagen min! :)
Mormor har bursdag om ikke så lenge og jeg skal på tidlig UL før bursdagen hennes, så tenker å legge med et ultralydbilde :)

Har dere tenkt dere ut noe? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Til svigers tenkte vi å pakke inn hver sin smokk som det står <3 Farfar og <3 Farmor på og evnt legge ved et ultralyd bilde fra når jeg skal der på onsdag. Vi skal fortelle det i helgen :) Til mamma og pappa fant jeg frem strikketøye å strikka babyteppet. Så når de spurte hvem det var til så bare smilte jeg lurt ;) Da skjønte de det, og ble kjempe glade :D

Jeg har kjøpt t-skjorte som det står storesøster på, som kommende storesøster skal få ha på seg om vi drar på besøk el får besøk:) gleder meg såå til å gi den til henne!!

Jente født 02.06.10
App taster :)

Tror ikke det blir så kreativt denne gangen. Med forrigemann bestilte vi t-skjorte med tekst på til storebror, og tok på denne da vi besøkte besteforeldrene. Det var et rim der, hvor halve teksten sto på magen, og "...snart storebror" sto på ryggen. Egentlig syns både sambo og jeg det hele var litt kleint, så vi sier det nok bare som det er denne gangen :p

Fetteren min la ut et bilde på Facebook. Av en bolle i en stekeovn. Bolle i ovnen! Morsomt!

Hadde planer om å ta bilde av alle sammen.
Starter fra Han eldste med nr 1 på t-skjorte, mellomste med nr 2, vesla med nr 3 og jeg med nr 4 på magen :P Samboer ved siden av meg med hode ned :P haha...Nå vet jeg ikke :P

Mamma vet det alt, så nå må jeg finne på noe morsomt til bursdagen min for da skal svigermor og søstern få vite det :) Kanskje lage kake, med noe på :P Bare finne ut hva som passer til og som er morsomt :D :P

Vi kjøpte et par arbeidshansker for barn til bestefar og et lite forkle til bestemor. De skjønte ikke stort først, så vi måtte si at de kom sikkert til å få bruk for det en dag...sakte men sikkert gikk det opp for de :-D

Back
Topp