Kreative måter å fortelle om graviditeten :-)

Det er litt for sent å gjøre dette da, men jeg fikk en morsdagspresang fra et familiemedlem som var gravid, hvor hun skrev i kortet: Hilsen oss snart 5 :-)

Våre nærmeste vet det allerede, siden vi egentlig skulle gifte oss rundt menstermin.
Så vi sendte et bilde av testen og skrev "bryllupet er flyttet".
Sendte for sikkerhets skyld meldinga av gårde klokka sju om morgenen på en søndag....
Svigermor ringte opp i løpet av tre sekunder xsmile9

Våre nærmeste vet det allerede, siden vi egentlig skulle gifte oss rundt menstermin.
Så vi sendte et bilde av testen og skrev "bryllupet er flyttet".
Sendte for sikkerhets skyld meldinga av gårde klokka sju om morgenen på en søndag....
Svigermor ringte opp i løpet av tre sekunder xsmile9

Haha! Hadde jeg sendt mld så tidlig på morgenen hadde det gått mange timer før jeg fikk noen respons :P

må bare fortelle hvordan min bror fortalte at han skulle bli far: han sendte en sms med teksten: :binkybaby august 2013
mamma holdt på å dåne;) hehe:)

Med førstemann fortalte vi det til svigers på morsdagen. Jeg laget et morsdagskort til henne hvor vi skrev følgende tekst etter morsdagshilsenen: pssst.. Neste gang er du bestemor også ;-) vi måtte be henne lese kortet på nytt og på nytt. Etter femte gangen gikk det opp for henne hva det sto ;-) Denne ganger kommer vi til å fortelle det i bursdagsselskapet mitt neste lørdag :-) Har ennå ikke funnet ut hvordan ?

Jeg kjøpte en bamse til kommende tante, og skrev på et kort at hun måtte passe på den til hun skulle bli tante!

Back
Topp