Kreative måter å fortelle nyheten på :)

Februarspire24

Flørter med forumet
Hvordan har du tenkt til å fortelle nyheten på?
Jeg så noe veldig fint igår, det var en julekule med snø og ul bilder i
 
Så noen hadde lagt ut UL film, og noen som hadde lagt ut bilder av joggesko til mor, far og baby med deres fødselsmåned og år:)
Har lyst å finne på noe annet selv. Tenker å slippe nyheten på julaften eller nyttårsaften. Holder på å strikke en liten babyjakke og noen små tøfler da, men vil finne på noe litt mer spenstig :D:D Forslag??
 
9755d7a38cb18d2a0ccb31b213fa37e8.jpg


Vi la ut dette :)
 
Har bestillt body med "kommer juli 2017" og bilde av en smokk på blir julegave og romjulsgave til besteforeldrene :)
 
Lurer veldig på om det blir "julegave" til besteforeldrene, men det er litt tidlig å si noe. Samtidig, de merker det jo i julen. De vil nok reagere om jeg sier nei til et glass vin...
 
Om det ikke blir avslørt før så tenker jeg å pakke inn en gave til lillebroren min fra julenissen eller noe med en lapp inni hvor det står at han skal bli onkel igjen til sommeren :) Vi skal feire jul med mine foreldre, mine to brødre, svigerinne og tantebarn - så det vil bli en fin måte å dele det på :) Men har ikke bestemt noe, det er bare en tanke så langt :)
 
Vi la det inn i teksten på årets julekort... først litt om hva ungene drev med på fritiden og hvilken klasse de gikk i nå. Så litt om mammaen og pappaen i huset, samt at vi feirer 10 års bryllupsdag på St.Hans og akkurat på den tiden venter vi en ny liten skatt inn i vår familie.

Besteforeldrene fikk julekortene nå i helga av de to barna her (som var helt i ekstase og ikke kunne stå i ro mens kortet ble lest :) ) Samtlige besteforeldre leste kortet høyt, og stanset et par sekunder da de kom til ordet skatt.
Det ble litt tidlig julekort på dem i år men vi sender ikke ut kortene før i desember. Litt viktig at besteforeldrene fikk vite det av oss og ikke av andre. Det kan bli litt krise ;-) Og barna i huset fikk vite det på lørdag, og da er det jo ikke 100% trygt lenger :-D
 
Vi skal kjøpe smekker som det står jeg skal bli storebror på. Dem skal hundene våres ha på seg på julaften er det tenkt :)
 
Vi har vel alle foreldre selv som aldri har ønsket seg noe annet en snille barn til jul?
Vi tenkte derfor på å ta TUL- legge bildet i et kort og skrive noe sånt som "dere har aldri fått snill barn- men hva tenker dere om snille barnebarn?" ☺️
 
Lurte litt på å la jenta på 2år gå med en genser eller noe som står "storesøster" på, på julaften, og se hvor lang tid det tar før noen merker det :) Hele familien samles da, så det hadde vert kjekt om de fikk vite det samtidig :)
 
Back
Topp