Kreative ideer...

LofotPia

Glad i forumet
... om hvordan en kan fortelle om graviditeten.

Jeg tenker mye på hvordan jeg skal fortelle det til familie og venner. Er nok litt av den utålmodige sorten! Noen som har noen artige ideer til hvordan man kan fortelle det?

Jeg har lyst til å putte på mini en tsjorte med teksten "storebror" og sjekke hvor lang tid det tar før de tar den!! hehe.. MEN så har jeg ikke lyst til å gjøre det riktig enda.. og da spørs det om de tar meg på andre ting først :P hehe..

Jeg har lyst til å putte på mini en tsjorte med teksten "storebror" og sjekke hvor lang tid det tar før de tar den!! hehe.. MEN så har jeg ikke lyst til å gjøre det riktig enda.. og da spørs det om de tar meg på andre ting først :p hehe..

Har sett at de har ulike tskjorter på ebay hvor det står ulike tekster som: baby onboard, baby loading, mm. Har selv tenkt å bare kjøpe en t-skjorte og la svigers ta hintet:) Men min familie bor halve norge borte, og ser dem bare 1-2 ganger i året:( Så må gjør det på en annen måte til dem!

Forrige gang kjøpte vi bestemor/bestefar krus og ga til de kommende besteforeldrene :) mamma brukte evig lang tid på å skjønne det :p satt og så på den koppen leeeeengeeeee før hun sa "er du gravid???" :p

Vi er 3 søstre i familien hvor to av oss nå er gravide men med 1 mnd mellomrom. Så vi 2 tenkte vi skulle kjøpe t-skjorter til de eldste ungene våre hvor det står at de skal få et nytt søskenbarn. Så skal vi se hvor lang tid det tar før de skjønner at begge to skal ha :) og at det er oss to, og ikke hu siste som skal ha barn :D

Vi er 3 søstre i familien hvor to av oss nå er gravide men med 1 mnd mellomrom. Så vi 2 tenkte vi skulle kjøpe t-skjorter til de eldste ungene våre hvor det står at de skal få et nytt søskenbarn. Så skal vi se hvor lang tid det tar før de skjønner at begge to skal ha :) og at det er oss to, og ikke hu siste som skal ha barn :D

Den var knallbra :D Skulle ønske jeg kunne være der :p Haha

Vi totalrenoverer huset, og jeg lurer på å snike det inn når vi legger ut bilder av gangen når den er ferdig.. Har en "klosskalender" som jeg lurer på å sette datoen 02 juni på :D

Haha så gøy!! :D

De fleste i familien min har visst om at vi har drivi med ivf og heiet på oss igjennom alle forsøkene så de vet jo allerede at det har klaffet denne gangen :)

Men tenkte å kjøpe en sånn storesøster t-skjorte og gi det + ultralyd bilde til dattera mi når vi har vært på ultralyd uke 12 :) så tar vi nok bilde av henne i den med ultralydbilde og legger ut/sender til de som ikke vet om det enda :)

Jeg har lyst til å vente til lille julaften, men vi får se om det går. Spørs på formen og magen. Vil gjerne fortelle det når hele familien er samlet :)

Vi har kjøpt en superfin tynn genser som det står storebror på. Er 12 uker 15 november og lillegutt har bursdag 10 november. Vi tenker det kunne vært kult å la han gå med genseren i besøket og så ser vi om noen reagerer :P

Vi er 12 uker på vei 6.desember og vurderer sterkt å gi bort noen julegaver som kan "give away the good news". :)

Vi vil vente til jul :-) har lyst til å lage en forundringspakke, der vi avslører graviditeten :-) hvertfall til mine foreldre som vi skal feire med. Til han sine foreldre så tenker jeg at vi skal gi dem en scrapbook, der vi lager noen sider, og så kan de få ha den og scrappe i så kan han/hun få den til konfirmasjonen :-)

Min familie veit da, men kjøpt bestemor og bestefar krus til svigers og håpe me klare å holde det for oss sjøl til dei komme heim! Te resten av verden har eg ett skilt kor det står "a beautyful baby sleeps here" som eg tenkte å legge i rett område og ta ett bilde av det :-)

Jeg har kjøpt body fra babadut.dk som det står i mammas mave er en gave, jeg skal bli storebror. Fikk bodyen 2 dager etter bestilling og den er kjempe god og fin, gleder meg til å ta på storebror den

Back
Topp