Kreativ måte å fortelle det på...?

Vi hadde egentlig tenkt til å skrive en artikkel med bilde fra TUL og legge den inn i avisen, for å spørre om de hadde lest saken på side...28? For at de skulle åpne avisen og se hvor lang tid det tok før de skjønte det :p bare kjipt jeg ikke har orket og mannen ikke har hatt tid :p
 
Her er vi ikke mer kreative enn at 3 åringen skal få fortelle det til "alle" sammen under julefrokost hos svigermor på julaften :)
 
Vi kjøpte en smekke det står storebror på. Så tok vi bilde av storebror som folk skal få til jul. Storebror skal ha på seg denne smikka på julaften og. Da skal svigers være med oss. Så får vi se om de ser det før de får bildet :p
 
Med førstemann, for tre år siden, fikk pappa vite det på julaften. Vi har en årlig tradisjon med julegrøt på dagen på julaften, og den gangen sørget vi for at det var pappa som fikk mandelen i grøten. Mandelgaven var da en kopp det sto verdens beste morfar på, med ultralyd bilder oppi :D Kommer aldri til å glemme den dagen :D
 
Vi har alle besteforeldre samlet her på julaften så når nissen kommer skal ha gi dem tre pakker der det på den største står "Levert Oktober 2010" den mellomste "Levert Februar 2012" og på den siste "Forventet levering Juli 2016".
 
Jeg har MÅTTET fortelle det til pappa allerede.. for vi skal være hos de på nyttårsaften og det blir for dumt å ikke si noe mtp det er en barnefri feiring med alkohol. Han har erfaring med meg og vin på slike anledninger og det ville blitt umulig å skjule :p
 
Men jeg fortalte det ikke veldig spesielt til han. Jeg sendte mms av gravid testen som var digital og sa "moffa x2"
 
Tente litt på den ideen med ordrebekreftelse! Men hvilken logo skal jeg sette på...? Vil at han skal lese litt før han skjønner hva det er! Så på bilder av storker, men det er for obvious....
 
Back
Topp