Krav for å være med i skjult forum! POST 1!

Hva er kravet for å fortsette å ha tilgang til skjult?

• Minimum 10 innlegg pr måned

Votes: 27 93,1%
  • Minimum 15 innlegg pr måned

Votes: 2 6,9%
  • Minimum 20 innlegg pr måned

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    29
  • Avstemningen er avsluttet .
Skjønner det, og takk for hjelp. Var ikke for å være kritisk heller, bare undrer meg over at det er så forskjellig i de forskjellige forumene. Men retningslinjene fra BV kan jo også ha endret seg de siste årene. :)
Ja, det burde jo helt klart vært mer likt. Reglene vi følger er likt for alle og har vært sånn en stund. Forrige termingruppa mi var jo januar 2021 og der også fulgte de som sagt de samme reglene. :) Så kan jo helt sikkert være at noen tilgangsansvarlige ikke er så nøye på det, det vet jeg ikke, men nå har vi fått et sett med retningslinjer og da prøver vi å følge det vi da.

Skjult forumet jeg var med i sjekket aktivitetskravene i begynnelsen, og så dabbet det jo av etterhvert fordi vi flyttet oss over på en gruppe på snapchat.

Oppropsliste er ikke noe vi må ha, men noe som forenkler jobben veldig for oss som er tilgangsansvarlig ☺️
Det er jo ikke for å være vanskelig vi gjør dette her, vi prøver bare å følge de retningslinjene vi har fått, uten at det skal bli for mye jobb for oss også.
Men hvis noen andre heller vil være tilgangsansvarlig og styre det på sin måte så må noen andre gjerne overta ansvaret altså. Jeg for min del MÅ ikke være tilgangsansvarlig :)

Hvis du av en eller annen grunn ikke får søkt opp dine egne innlegg så kan vi selvfølgelig hjelpe deg med å sjekke. Men det er forskjell på å sjekke et par stk og 30 stk :)
På termingruppa vår i 2020 så var det absolutt sånn at det ble sjekket og folk mistet tilgangen helt frem til fødsel. Da var det ingen oppropsliste så jeg tror nok TGAene sjekket alle, det var sikkert mye jobb! Etter fødsel (og fordi vi også flyttet til en snapgruppe) var det ingen aktivitet på forumet lenger og da var det heller ingen som mista tilgang.

Personlig er jeg enig i argumentet om noen symbolske krav for å gjøre skjult til en tryggere gruppe å dele i, samtidig mener jeg at kravene bør være så lave som mulig.
For min del nå i svangerskapet så varierer formen min veldig, så enkelte dager klarer jeg kanskje skrive et innlegg eller to, men så kan formen være slik at det går et par dager der jeg knapt klarer være innom forumet. Og jeg er sikkert ikke eneste som har det slik, og at man da skal "straffes" med utestengelse og ikke få være med å dele tanker og erfaringer om svangerskapet lengre blir veldig feil i mitt hode.

Etter min mening bør det være mye rom for å se mellom fingrene på slike krav. Føler litt at jeg plutselig er 14 år og må kjempe for å få være sammen med de kule jentene, og det blir bare for dumt av voksne, gravide damer.

Personlig er jeg enig i argumentet om noen symbolske krav for å gjøre skjult til en tryggere gruppe å dele i, samtidig mener jeg at kravene bør være så lave som mulig.
For min del nå i svangerskapet så varierer formen min veldig, så enkelte dager klarer jeg kanskje skrive et innlegg eller to, men så kan formen være slik at det går et par dager der jeg knapt klarer være innom forumet. Og jeg er sikkert ikke eneste som har det slik, og at man da skal "straffes" med utestengelse og ikke få være med å dele tanker og erfaringer om svangerskapet lengre blir veldig feil i mitt hode.

Etter min mening bør det være mye rom for å se mellom fingrene på slike krav. Føler litt at jeg plutselig er 14 år og må kjempe for å få være sammen med de kule jentene, og det blir bare for dumt av voksne, gravide damer.
Det går an å sende en melding til en av oss som er TGA hvis det er spesielle grunner til at man sliter med å oppfylle kravene også ☺️

Back
Topp