Krangling

idaN87

Glad i forumet
småkrangler dere mye med samboer/mann?[8|]
Og om hva?

Aldri![:D] Har verdens snilleste kjæreste som aldri blir sint![:D] 

veeeeeeldig sjeldent.. å det er så godt!!!!!! har ikke vært slik i tidligere forhold!! Får nesten aldri følelse at vi går oppi hverandre, enda leiligheten vår e 58 kvm og vi venter nr to hehe[:)][:)][:)]

men klart man diskuterer men uten sure miner... men kan ikke si at hvis vi ikke hadde gjort det så var forholdet vårt kjedelig!! man har del vel veldig bra da kanskje!!??

før ej blei gravid krangla vi OFTE...

men etter at ej blei gravid så har vi bare krangla et par ganga[;)][;)]

blei så sint når ej skulle ha mensen, hadde mense og etterpå, så d slipper vi no[:D]

Endra litt på spm[:)]
Klart alle diskuterer, men det blir noen sure miner her av og til, bare på grunn av småting... Helt unødvendige ting!

ORIGINAL: *~Tammis~*

Nei egentlig ikke.

Men innimellom får jeg lyst til å denge han. Hardt!!

samme her....men så må jeg gi ham et kyss...han er bare herlig, men han er en mann da, og det sier litt bare det

ORIGINAL: *lille bv engel*

Nei egentlig ikke.

samme her....men så må jeg gi ham et kyss...han er bare herlig, men han er en mann da, og det sier litt bare det

signerer dere begge to, jeg[;)]

Det går i perioder.... Spør faktisk på hvor mye sex vi har... Lite sex= små krangling å bjeffing..

Men om hva kan jeg ikke si for det husker jeg ikke.. hehe

samme her[:)] heldigvis blir vi fort venner igjen! Men av og til blir jeg så irritert at jeg bare må gå ut! Har nok pms, er bare i noen dager av mnd, så er vi bestevenner igjen[:)]

Veldig lite krangling og diskusjon her[8|][:D]  Det er nok takketvære verdens mest tolmodige mann, for lunta mi er nok dessverre på minus siden[8D]

skikkeli krangling hadde vi sist i februar førr 2 år sia..[:D]
klart vi diskutere i flekkan, men så e vi ganske sta begge to, å æ har ganske kort lunta.. væffal no[:D]

men han e dåli å diskutere så æ vinn allti.. han bir allti først blid.. æ kan godt være sur en time tell[;)]

Ja innimellom krangler vi, å av å te så bustan fyk, vi begge har ganske kort lunte, men vi e flinke te å diskutere oxo. Å vi småkrangle oxo om småting, som at sambo slenger sokker på gulvet, å æ må plukk dæm opp, å kem som ska ta oppvasken... sunt å krangle litt innimellom, man lærer jo hverandre å kjenne da.. på godt å vondt.

Ååå så godt å lese at det er flere[:D]
Krangler om verdens minste filleting! Er ganske sta begge to!!!

her krangler ikke vi.. men jeg. han står bare å "hører" på hva jeg er irritert for så smiler han, kysser meg å sier han er glad i meg... det hele ender somregel i at jeg blir enda surere å glemmer hva jeg var irritert for.

han er utrolig tålmodig lenge siden vi hadde storkrangel...

Nei egentlig ikke.

Signerer denne, jeg.[;)]

Back
Topp