Kranglete rygg

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
ble ikke bedre av å bli sprunget ned av hesten.. skulle bare leie den ut, og plutselig ville føllet teste om det var strøm i gjerdet.. og det var det!!! ble ikke trødd på heldigvis, men pulsen gikk endel fortere ganske lenge, og ryggen ble forverret. Gratulerer di dumme dumme ku.. når skal jeg ta til vett???

Oi.. Skremmende opplevelse. Store dyr de hestene vettu, og hvertfall når de har føll. Må være forsiktig ;)
God bedring.

Sent from my iPhone using BV Forum

har gått som ei krykka hele dagen.. de får bare gå ute i natt.. regner jo ikke så de må tåle det..

Huff!
Godt du ikke ble trødd på, men likevel...skremmende opplevelse, hester er jo ikke akkurat små heller.
God bedring

takker :) Nei de er ikke til å spøke med.. gleder meg så til helsa kommer tilbake og jeg får litt raskere reaksjonsevne og styrke.. dette trives jeg altså ikke med.. ryggen kommer seg.. er tilbake til utgangspunktet fra i går morges, før hesteepisoden, så håper jeg at jeg klarer å få den tilbake til "normalen" som ikke er helt godt det heller.. :(
ellers kan jeg rapportere om et blåmerke på kneet.. tørr nok ikke fortelle til gubben hehe.. da hadde det blitt skryt å få..

Back
Topp