Kranglene

LaOna

Betatt av forumet
Er jeg grunnen til kranglingen eller er det alle de som ikke liker meg som er grunnen?

Vennligst ikke skriv noe i tråden da blir det bare krangling. Men bare trykk på et av svar alternativene[:)]

ORIGINAL: *~Tammis~*

Du glemte alternativet: Det skal mer enn en til for å krangle

sånn[;)]

Du glemte: eeh..hvem er du...? [;)]

*slettet, så ikke før nå at man ikke skulle skrive i tråden*

ORIGINAL: Karo

Jeg vil nå påstå at du ikke akkurat er i den roligste "omgangskretsen".

ok,men vennligst les innlegget før du svarer

ORIGINAL: LaOna

jeg gjør det som passer meg

er det noe vits å begynne igjen? folk kan vel hvertfall prøve å ikke krangle= er ikke alle enige om at det ikke er noe trivelig her når det krangles?? kan man ikke bare la være å svare om man irriterer seg over noe istedet dor å lage negative diskusjoner??? det virker som om folk går inn for å krangle noen ganger[8|]

ORIGINAL: stineliten

er det noe vits å begynne igjen? folk kan vel hvertfall prøve å ikke krangle= er ikke alle enige om at det ikke er noe trivelig her når det krangles?? kan man ikke bare la være å svare om man irriterer seg over noe istedet dor å lage negative diskusjoner??? det virker som om folk går inn for å krangle noen ganger[8|]

er det noen som prøver å krangle i tråden her da? og begynne igjen? jeg slettet virkelig det jeg skrev over her siden vi ikke skulle skrive i tråden. noe som både jeg og du har gjort nå[;)]
og nei går ikke inn for å krangle[8|]

ORIGINAL: Thothamon

ORIGINAL: LaOna

jeg gjør det som passer meg

huh? Jeg skrev ikke noe til deg

Back
Topp