Krampetrekning?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Omtrent hver morgen våkner jeg av at jeg må tisse samt at jeg har krampetrekninger som gjør at det føles ut som jeg må på do og gjøre nr. 2. Er dette normalt? Får også litt krymper når jeg er i aktivitet, jobber for mye eller gjør noe som anstrenger kroppen. Legger til at jeg ikke blør :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde det slik sist. Tror det er helt normalt :P men jeg aner ikke.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen
Håper det! Men blir jo selvfølgelig bekymret! :-/

Er ikke kynnere da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har mye kramper og magesmerter. Ttor faktisk at jeg har kynnere allerede:S men tror det er helt vanlig og ufarlig. Er 9+3 jeg da

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Tenker det skyldes voksekramper jeg :) Får litt vondt/kramper i magen om jeg ikke har vært på en stund.

Kynnere er i grunn litt tidlig, men jeg tenker, det er jo ikke umulig :)

Tror det er for tidlig for kynner så jeg ville kontaktet lege hvis det fortsattevsånn i helgen. Bedre og sjekke en gang for myeven en gang for lite:)

Er nok livmora som strekker seg, de krampetrekningene kan være noe luft siden du føler for å gjøre nr 2?
Veldig vanlig at man blir litt uggen i magen og at det stikker litt ekstra når man overanstrenger seg, det er kroppens måte å sifra at du må ta det med ro/trenger en pause :)

Luft smerter kanskje?:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Har hatt disse milde smertene ofte på dagtid også, ikke luftsmerter tror jeg :-) virker som det er voksesmerter på en måte xD litt vanskelig å forklare :)

Back
Topp