Krampetrekning i magen

BergenBaby2015

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Hei og hopp! :) På søndag satt jeg og samboeren og spiste frokost, og plutselig, som lyn fra klar himmel, fikk jeg skikkelige kramper i nedre halvdel av magen. Jeg gikk på badet (ville ikke uroe samboeren min), og måtte legge meg ned på gulvet på grunn av smertene. Etter 5 min ga det seg litt, og jeg gikk tilbake til frokostbordet, men kjente fortsatt at jeg hadde litt smerter. Litt ut på formiddagen ga deg seg helt. Først tenkte jeg at "dette er sånn som kan skje", men har tenkt masse på det etterpå... Hva var dette? Noen som har opplevd lignende? Skal på OUL neste uke, så da får jeg vel høre om alt er som det skal, men jeg synes det er veldig lenge til, om følelsen av at noe er galt skal sitte i kroppen helt til da... Er i uke 18 :)

Har hatt lignende når jeg har hatt luftsmerter! Kanskje det var det? Kan være kjempevondt :(

Jeg gjetter også luftsmerter når det varte I fem minutter. De kan være grusomme når tarmene skvises bak livmoren.

Kynnere er også vanlig og helt ok, men pleier ikke vare mer enn noen sekunder når livmoren fortsatt er ganske liten.

Høres kjent ut og er ufarlig. Men har du kynnere i tillegg må du ringe lege. Kynnere skal ikke gjørr vondt.

Takk for svar, kjære dere :) det kan stemme at det var luft.. Vi får håpe det var det! Og at alt er greit på OUL ;) skummelt med heftige magesmerter.. Liker ikke!

Takk for svar, kjære dere :) det kan stemme at det var luft.. Vi får håpe det var det! Og at alt er greit på OUL ;) skummelt med heftige magesmerter.. Liker ikke!

Husker at jeg var vettskremt første gang, og jeg vet at det hender luftsmerter sender folk på føden de sister ukene.

Håper du får en fin oul!

Hadde det helt likt for noen dager siden - ble bare liggende i fosterstilling de minuttene det holdt på. Fikk beskjed om at det var luftsmerter ;)

Hadde det helt likt for noen dager siden - ble bare liggende i fosterstilling de minuttene det holdt på. Fikk beskjed om at det var luftsmerter ;)
Da var der sikkert det ja :) ble fosterstilling på meg og. Rart at litt luft kan gjøre så vondt at det bli vanskelig å puste! Merkelig ;)

For meg høres det ut som kynnere, og er desverre bare å bli "vant" til.. Man blir ikke like skremt når det kommer oftere, hvertfall var det sånn for meg sist graviditet. Da startet også kynnerene i uke 17-18 ca ;)

Så kjedelig at dette er noe man må være vant til! Men denne krampetrekningen er helt glemt nå; har gjort en skikkelig megatabbe. Skriver om det i ny tråd..

Back
Topp