"Kramper"

Mammatilei

Elsker forumet
Uff.. jeg har så "kramper" nederst i magen i kveld! Når det kommer klarer jeg nesten ikke å rette meg ut, varer ikke lenge, men er skikkelig støl etterpå![&:],[:@]
Kjennes nesten ut som senestrekk i leggen[8D]
 
Er på rugedag 7!!
Noen som har hatt like erfaringer????
 
Nei desverre, men håper det er et godt tegn [;)] Når eggene mitt festet seg så stakk det i magen, det stikket varte i nesten 2 timer begge gangene. jeg hadde litt problemer der nede etter uttaket hver gang jeg da, hadde mye småkramper rundt eggstokkene, det hadde jeg noen dager etter hvert uttak, er ganske følsom. 
 
Kanskje du er blitt gravid:o)

Sånne hadde jeg sist da jeg ble gravid i 2007, det kalles ligament smerter. Det kommer av at livmora strekker seg/vokser.

Hadde det i begynnelsen av forje forsøk og dette forsøket. Men merker ikke noe til det for øyeblikket.

Krysser fingrene for at det fortsetter og at du får positiv test den 24 januar:o)
 
hmmm...håper også at det er et godt tegn!! Er bare utrolig redd for at det er et dårlig tegn...[&:]..men typisk meg å tenke negativt!![8D]. Er veldig redd for at det er noen annerledes mens smerter enn jeg har hatt før og at det er mensen som kommer veldig tidlig!! Så nå får jeg ikke lov til å gå på do av sambo itilfelle mensen kommer[8D]

Hadde det samme for et par dager siden å...da skulle jeg bøye med ned for å knyte skolissene mine..og når jeg skulle rette meg opp så kom det er skikkelig tak, må liksom stå litt bøyd før jeg retter meg opp igjen da[8D]


*håper,håper,håper* det er et godt tegn!!

Nå har sambo gjemt graviditet testen vi har i huset også for at jeg ikke skal snik teste[8D]
 
MARJE!!! Det er nok livmoren som har begynt å vokse[:D]
du får ikke lov å tenke negativt nå...du er jo så nærme!!
Ååååååh,jeg er så spent på dine vegne nå...krysser ALT som kan krysses!![;)]
 
STOR klem!
 
ORIGINAL: ella1

MARJE!!! Det er nok livmoren som har begynt å vokse[:D]
du får ikke lov å tenke negativt nå...du er jo så nærme!!
Ååååååh,jeg er så spent på dine vegne nå...krysser ALT som kan krysses!![;)]

STOR klem!


Jeg MÅ bare signere denne[:D][:D][:D]
 
ååå så spennende Marje... [:)]
Krysser alt jeg kan for deg.
 
Satser på det er festesmerter du kjenner! [:)]
 
Back
Topp