Kramper/stikking i magen

Mamma til Jente'09 <3

Flørter med forumet
Er 5+0 idag. Har vært i franrike siden torsdag, har vært hjemme i 3 timer ca da jeg ligger på sofaen å får skikkelig krampetak og intense stikkinger i magen. De kom å gikk i en halvtimes tid, og nå ligger jeg med små murringer og svake stikk.. Men jeg ble veldig redd da det sto på som værst..:/ noen som har opplevd noe lignende? Snakker ikke om mensmurringer her altså, det har jeg hatt tidligere. Dette var kraftige og sykt vonde/intense smerter..

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 5+0 idag. Har vært i franrike siden torsdag, har vært hjemme i 3 timer ca da jeg ligger på sofaen å får skikkelig krampetak og intense stikkinger i magen. De kom å gikk i en halvtimes tid, og nå ligger jeg med små murringer og svake stikk.. Men jeg ble veldig redd da det sto på som værst..:/ noen som har opplevd noe lignende? Snakker ikke om mensmurringer her altså, det har jeg hatt tidligere. Dette var kraftige og sykt vonde/intense smerter..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 4+4. Jeg fikk sånn skikkelig krampe i magen som gikk ned til rompa nesten i går kveld. Varte i kanskje 2 minutter, og det var så vondt at jeg begynte å svette! men har ikke merket noe etter det, og ikke blødd noe heller. Jeg og ble kjempe redd så skjønner at du er redd også! får håpe det går bra med deg :)

Back
Topp