Kramper/smerter

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Huff. Våknet av kramper og magesmerter. Måtte løpe på do og var veldig løs i magen!

Er usikker på om det er fordi livmoren strekker seg, eller om det bare er fordi jeg er litt hard i magen for tiden. Blir redd for en hver smerte og en hver blødning. Nå blør jeg heldigvis ikke - men blir alikevel redd og engstelig. Er det vanlig med slike krampesmerter? Er 8+5 i dag. Har vært på tidlig ul og har doppler så følger med på aktiviteten i blant.
Hilsen en bekymret småbarnsmor!

Hadde skikkelig krampetak i magen og veldig mye murringer i korsryggen i går, men etter mye hvile slapp det:) Ingen blødninger her heller! Vil tro det er hormoner som jobber på spreng:)
Edit: Det høres ut som du kan ha hatt luftsmerter? Det er veldig vanlig under graviditet:)

Jeg har masse luftsmerter. Gynekologen sa det var veldig vanlig. Blødninger likte han ikke, men du blør jo ikke. :) Så en sprell levende liten sak på ul i går (9+3).
Det skjer mye i livmor og mage nå, roer seg nok ned etterhvert.

Huff. Våknet av kramper og magesmerter. Måtte løpe på do og var veldig løs i magen!

Er usikker på om det er fordi livmoren strekker seg, eller om det bare er fordi jeg er litt hard i magen for tiden. Blir redd for en hver smerte og en hver blødning. Nå blør jeg heldigvis ikke - men blir alikevel redd og engstelig. Er det vanlig med slike krampesmerter? Er 8+5 i dag. Har vært på tidlig ul og har doppler så følger med på aktiviteten i blant.
Hilsen en bekymret småbarnsmor!
Det høres veldig normalt ut :)

Har selv mye smerter i magen som kommer av luft så senk skuldrene dine så lenge man ikke blør tenker jeg alt er som d skal

Jeg er enig at det høres ut som luftsmerter, jeg har hatt mye av det selv ser ut som en oppblåst ballong og prumper endel.... Føler meg ikke delikat akkurat ...
:-)

Jeg hadde det helt likt som deg i uke 5-6, fikk helt forferdelig vondt i magen, spesielt om kvelden/natta. Fant fort ut at det var luftsmerter, og ikke noe farlig. Men det er klart en blir redd når det gjør såpass vondt. Jeg syntes da det hjalp å ligge på magen, men ikke alltid (måtte ligge en stund da). Gav seg helt etter uke 6. :) Hormonene gjør jo at magen blir litt i uorden, så slike plager som luftsmerter, løs eller hard mage vil nok kunne komme og gå. :p

Takk for gode ord, dere er gull verdt! En bekymring mindre nå tror jeg. Har hatt en del vondt i dag også men ikke like ille som i natt :-p satser på at det er luftsmerter.

Back
Topp