Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får det som regel visst jeg sitter lenge og så bytter sittestilling. Men kan komme om jeg står lenge på jobb også. Føles nesten ut som det er blitt tyngre å gjøre knipeøvelser etter dette begynte også!! Fant ingenting om det på nett. Kom bare opp om tidlige kynnere, men magen strammer seg jo ikke..Hehe, vi er vel på forum for å kunne spørre intime spørsmål vi ikke vil spørre naboen om. Høres veldig kjent ut! Noen "tak" på rad noen ganger ila dagen. Ikke noe bekkenløsning her da. Har prøvd å lete etter info på nett men finner bare om stikkinger. Så ble letta da jeg så du skrev dette her. For min del kommer det når jeg har beveget meg en del. Tenkte på om det kunne være UVI men ganske annerledes... Hjelper å legge bena i kors. Kom første gang for et par dager siden og jeg ble veldig engstelig. Er 5+4. Har du noe mønster i hva du gjør før det oppstår?
Får det som regel visst jeg sitter lenge og så bytter sittestilling. Men kan komme om jeg står lenge på jobb også. Føles nesten ut som det er blitt tyngre å gjøre knipeøvelser etter dette begynte også!! Fant ingenting om det på nett. Kom bare opp om tidlige kynnere, men magen strammer seg jo ikke..
Hmm
Det skal jeg selvfølgelig gjøre!Oj, da er du i en litt annen situasjon enn meg. Men hyggelig likevel om du kan oppdatere her etter du har snakka med JM![]()