Kramper i skjeden?

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Flere som har det? Litt intimt spm kanskje men. Det har kommet samtidig som bekkenløsninga. Er liksom på høyresiden inni der, samme siden som jeg kjenner bekkenløsninga. Kommer i 3-5 tak og så går det over. 3-5 ganger om dager. Småvondt!

Nja.. Hatt noen stikkinger i Høgre side ved inngangspartiet :-p

Hehe, vi er vel på forum for å kunne spørre intime spørsmål vi ikke vil spørre naboen om. Høres veldig kjent ut! Noen "tak" på rad noen ganger ila dagen. Ikke noe bekkenløsning her da. Har prøvd å lete etter info på nett men finner bare om stikkinger. Så ble letta da jeg så du skrev dette her. For min del kommer det når jeg har beveget meg en del. Tenkte på om det kunne være UVI men ganske annerledes... Hjelper å legge bena i kors. Kom første gang for et par dager siden og jeg ble veldig engstelig. Er 5+4. Har du noe mønster i hva du gjør før det oppstår?

Gjør forresten ikke så vondt, men smerten overdrives i hodet mitt pga at det er småskummelt å ikke vite hva det er!

Hehe, vi er vel på forum for å kunne spørre intime spørsmål vi ikke vil spørre naboen om. Høres veldig kjent ut! Noen "tak" på rad noen ganger ila dagen. Ikke noe bekkenløsning her da. Har prøvd å lete etter info på nett men finner bare om stikkinger. Så ble letta da jeg så du skrev dette her. For min del kommer det når jeg har beveget meg en del. Tenkte på om det kunne være UVI men ganske annerledes... Hjelper å legge bena i kors. Kom første gang for et par dager siden og jeg ble veldig engstelig. Er 5+4. Har du noe mønster i hva du gjør før det oppstår?
Får det som regel visst jeg sitter lenge og så bytter sittestilling. Men kan komme om jeg står lenge på jobb også. Føles nesten ut som det er blitt tyngre å gjøre knipeøvelser etter dette begynte også!! Fant ingenting om det på nett. Kom bare opp om tidlige kynnere, men magen strammer seg jo ikke..
Hmm

Får det som regel visst jeg sitter lenge og så bytter sittestilling. Men kan komme om jeg står lenge på jobb også. Føles nesten ut som det er blitt tyngre å gjøre knipeøvelser etter dette begynte også!! Fant ingenting om det på nett. Kom bare opp om tidlige kynnere, men magen strammer seg jo ikke..
Hmm

Ved hjelp av stikkordet dett 'tidlige kynnere' kom jeg kanskje litt lengre! Takk!

Prøver å lese om 'Braxton-Hicks' kontraksjoner, men finner litt ulike utsagn. Noen skriver at det forekommer i 2. og 3. trimester mens andre skriver at det er tidlige kynnere. Stemmer overens med det du sier at det kommer etter fysisk aktivitet. De skal ikke øke i intensitet.

Livmoren er jo langt nede og "inne" nå så ikke grunn til at man skal kjenne det på magen om det er tidlige kynnere.

Jeg har hatt en tidlig sa og riene da var vereeldig annerledes enn disse pulseringene/sammentrekninene. Kjennes mest som det er skjeden som trekker seg sammen.

Leste en JM som skrev at det var for tidlig å ha kynnere i uke 6, og at det måtte skyldes andre endringer i kroppen.

Pjuh, får ikke mye ut av dette, og ikke sikker på om jeg bør sjekke med legen min om jeg bør være bekymra eller ikke. Hvor langt er du?

Tror jeg skal høre med jm på onsdag! Er 17 uker imårra!

Oj, da er du i en litt annen situasjon enn meg. Men hyggelig likevel om du kan oppdatere her etter du har snakka med JM :)

Back
Topp