Kramper i magen...

MJ-Mamma

Glad i forumet
Er det flere her som har opplevd at de ligger stille i senga uten å gjøre noen ting og at de har masse kramper nederst i magen???
Jeg hadde det i dag morges og det var utrolig vondt for jeg fikk ganske vondt i ryggen samtidig,men har ikke kjent noe mer til det i dag da!

Jeg må nok innrømme at jeg var livredd for å miste den lille,men det er nok bra med den kjennes det ut somfor det er bra med liv i magen i allefall[:D]

Vet ikke om det er akkurat det samme jeg har kjent, men har også plutselig fått smerter i magen, som sitter i ei stund, men så forsvinner det...trøster meg med at det forhåpentligvis er pgs. det som skjer i magen med utvidelser osv...er sikkert det med deg! [:)]

ja,jeg håper virkelig på det,men fy så ekkelt det var...
kjentes ut som om det satt noen på innsiden av magen min å klødde ristet den nederst liksom... samtidig som om det kjentes ut som noe presset seg ut og trekte seg sammen igjen flere ganger

det er jo sant da...
jeg gleder meg til den 16 denne måneden her for da venter det ultralyd på meg og jeg gleder meg kjempe masse i håp om å få vite kjønnet,da kommer jeg inn her og informerer dere da... hehe det er så spennende og samtidig plagsomt så lenge man vil vite hva det blir og få den endelige terminen sin!!![:D]

Back
Topp