dette kallenavnet er opptatt
Glad i forumet
Det merker jeg på natta siden jeg sover dårlig også våkner jeg opp med det hver morgen! Flere som sliter med dette? Begynner å gå utover nattesøvnen. Har vært sånn i 1 uke nå sammenhengende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det med magnesiumtilskudd..kan jeg dra innom apoteket selv eller må jeg ta det opp via legen? Skal til lege fredag ihvertfallhadde det sånn i helga, men gått over foreløpig.... magnesiumtilskudd skal lette på leggkramperOg gode sko er viktig om du står og går mye gjennom dagen
Det med magnesiumtilskudd..kan jeg dra innom apoteket selv eller må jeg ta det opp via legen? Skal til lege fredag ihvertfalljeg har hørt at å spise en banan før man legger seg skal hjelpe på også.. hmmm
![]()
Da skal jeg sjekke det i butikken. Takk for detMagnesium får du kjøpt på matbutikkenog er vannløselig så du tisser ut det kroppen ikke trenger så må ikke spørre legen først.
Og nike bør jo være bra nok skolegger, knær og lår får ekstra belastning nå både pga av mer vekt og pga at bekkenet ikke lar hoftepartiet jobbe som vanlig, så verste skotøyet vi kan bruke nå er sko med hæler... Så de får være til de annledningene vi "må"
bruker ballerina når jeg ikke kan bruke joggesko, ikke mye demping men hvertfall bedre enn hæler
![]()
men i litt spesielle anledninger så er det lov med høye sko... hihi.. merker det begynner å bli tungt å bære på denne magen.. må ta vare på oss selv Er på 2 dagen med tilskudd... prøver å bli flinkere til å tøyeJepp. Prøv magnesiumtilskudd, og det å tøye leggmusklene hver dag.