kramper i legger og lår...!

Det merker jeg på natta siden jeg sover dårlig også våkner jeg opp med det hver morgen! Flere som sliter med dette? Begynner å gå utover nattesøvnen. Har vært sånn i 1 uke nå sammenhengende:(

hadde det sånn i helga, men gått over foreløpig.... magnesiumtilskudd skal lette på leggkramper :) Og gode sko er viktig om du står og går mye gjennom dagen

Uff ja! Jeg våkner av krampe i leggen veldig ofte. Det er så vondt!:/ heldigvis ikke hver natt, men de nettene det først kommer har jeg flere kramper iløpet av natten

Jeg opplevde det litt tidligere i svangerskapet. Enig med overnevnte, magnesium skal hjelpe å lindre kramper;-)

hadde det sånn i helga, men gått over foreløpig.... magnesiumtilskudd skal lette på leggkramper :) Og gode sko er viktig om du står og går mye gjennom dagen
Det med magnesiumtilskudd..kan jeg dra innom apoteket selv eller må jeg ta det opp via legen? Skal til lege fredag ihvertfall:) jeg har hørt at å spise en banan før man legger seg skal hjelpe på også.. hmmmo_O

Det med magnesiumtilskudd..kan jeg dra innom apoteket selv eller må jeg ta det opp via legen? Skal til lege fredag ihvertfall:) jeg har hørt at å spise en banan før man legger seg skal hjelpe på også.. hmmmo_O

Magnesium får du kjøpt på matbutikken :) og er vannløselig så du tisser ut det kroppen ikke trenger så må ikke spørre legen først.
Og nike bør jo være bra nok sko :) legger, knær og lår får ekstra belastning nå både pga av mer vekt og pga at bekkenet ikke lar hoftepartiet jobbe som vanlig, så verste skotøyet vi kan bruke nå er sko med hæler... Så de får være til de annledningene vi "må" :) bruker ballerina når jeg ikke kan bruke joggesko, ikke mye demping men hvertfall bedre enn hæler :)

Magnesium får du kjøpt på matbutikken :) og er vannløselig så du tisser ut det kroppen ikke trenger så må ikke spørre legen først.
Og nike bør jo være bra nok sko :) legger, knær og lår får ekstra belastning nå både pga av mer vekt og pga at bekkenet ikke lar hoftepartiet jobbe som vanlig, så verste skotøyet vi kan bruke nå er sko med hæler... Så de får være til de annledningene vi "må" :) bruker ballerina når jeg ikke kan bruke joggesko, ikke mye demping men hvertfall bedre enn hæler :)
Da skal jeg sjekke det i butikken. Takk for det:) visste ikke at kunne ordnes sånn på egenhånd. Men bra det! Det viktigste er gode sko så får vi la være å tenke på hvordan det ser ut bare det er praktiskxsmile9 men i litt spesielle anledninger så er det lov med høye sko... hihi.. merker det begynner å bli tungt å bære på denne magen.. må ta vare på oss selv ;)

Jepp. Prøv magnesiumtilskudd, og det å tøye leggmusklene hver dag.

Jeg har det hele tiden. Klarer ikke å har rette bein om natta. For da høgger det til. Begynte på magenesium men da ble jeg bare dårlig. Så slutta. Men utrolig ireterne. Kan også få det når jeg sitter i sofaen eller om jeg har sittet på gulvet og reiser meg opp. Jeg har det i venstre bein som jeg har hatt blodprop i tideligere. Så vet ikke om det kan ha noe samheng.

Jeg får ofte kramper i venstre bein om natta, blitt såpass ofte at beinet er vondt å gå på til tider. Begge beina sovner lettere enn før også. Blir som ho over skriver, kan ikke ha rette bein når jeg sover for da "høgger" det til ;)

Back
Topp