LSførstegangs
Glad i forumet
Flere som har fått dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og... Ble vekket av det under en powernap i sted.Ja. Ikveld faktisk![]()
Hva er maserier?Ja, kommer sammen med maseriene. Hatt det av og på de siste 3 ukene...
Hva er maserier?
Når har du termin da?Det er på en måte vonde kynnere, men ikke så vonde at de er ordentlige rier. Setter seg gjerne nederst i magen og i korsryggen. De er vonde, men øker ikke i smerte, og hos meg kommer de ikke regelmessig (f eks 10 min mellom, så 5, så 15, osv). Hatt masse ikveld, de siste timene nå, skikkelig irriterende!!![]()
Ja det var vondt, klarte ikke røre meg, men det varte bare i noen sekunder hver gang heldigvis.. Tror det var 3 ganger, og så stod jeg oppIkke fått det, men høres vondt ut!
Når har du termin da?
Har du ringt føden liksom?
Det hørtes akkurat likt ut det jeg fikk.. :-oJeg har hatt det et par ganger. Har skjedd på natta ved begge tilfeller... Har vært så vondt at jeg våknet av de :/ men var bare 2-3 stk i noen få sekunder så var det over. Jeg var så trøtt da det skjedde at jeg har ikke tenkt noe over det i ettertidikke før jeg leste denne tråden i allefall.
Er dette noe som kommer til å bli mer av når fødsel nærmer seg?